• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

wmp 11

Status
Niet open voor verdere reacties.

fdv@skynet.be

Nieuw lid
Lid geworden
29 dec 2008
Berichten
21
Waarderingsscore
0
ik heb geen beeld in quicktime en wmp 11 maar wel klank , heb al codecs geinstalleerd , in vlc player gaat het wel !!!
 
Om welk formaat gaat het ?
Waarschijnlijk kan wmp11 gewoon niet overweg met het formaat, ondanks dat je al een codec hebt geinstalleerd. Ook is het belangrijk om te melden welke codec je hebt geinstaleerd. VLC is in mijn ogen de beste en dan heb je verder ook niks nodig.
 
hallo , wat bedoel je met formaat !! ik heb de vista codec x 64 geinstalleerd !! maar inderdaad met vlc is er geen probleem . Groetjes .
 
Om welk audio of video formaat gaat het (Xvid, Divx, Mpeg 4, MP3, ) etc.
 
Hallo , het gaat om het avi formaat !!!
 
Rustig hier, we proberen je te helpen op een vriendelijke manier en dan vragen wij graag het zelfde terug.

Na aanlijding van je berichten kan ik er niet in uitmaken dat je een avi formaat wil afspelen.
 
Goeie morgen , dank u voor de tip het is gelukt heb opnieuw beeld in wmp 11 , sorry voor de uitroeptekens zal er in het vervolg opletten groetjes .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan