• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Vista_glitch

Status
Niet open voor verdere reacties.

Stephen VR

Nieuw lid
Lid geworden
23 dec 2008
Berichten
12
Waarderingsscore
0
Hey maatjes,

Ik heb een klein probleempje opgemerkt in mijn systeem. Het is eigenlijk een banaal iets, maar ik vind het irritant.

Elke keer dat ik mijn PC afsluit, krijg ik het 'een ogenblik geduld' scherm voor een fractie van een seconde. Maar mijn PC sluit wel verder af hoor.
Dit is gekomen nadat ik mijn Nvidia GeForce driver wou updaten, maar de installatie mislukte en sindsdien komt dat scherm er elke keer tussen bij het afsluiten.
De driver heb ik uiteindelijk kunnen updaten, dat is geen probleem meer. Maar dat scherm komt er nog elke keer tussen.

Ik weet dat mijn probleem dwaas klinkt, maar ik maak me zorgen dat er iets mis is met mijn systeem.

Kan ik iets doen om dit te verhelpen ?

Ik heb al een schijfcontrole gedaan en mijn PC gescand op virussen en andere troep, maar die hebben niets gevonden.


Greetz Stephen
 
Zoek Apparatenbeheer, klik >Beeldschermadapters open, dubbelklik op je nVidia-kaart.
Neem dan de tab >Stuurprogramma en aldaar de knop >Vorig stuurprogramma.
Daarna wil de PC opnieuw opstarten!
 
Zoek Apparatenbeheer, klik >Beeldschermadapters open, dubbelklik op je nVidia-kaart.
Neem dan de tab >Stuurprogramma en aldaar de knop >Vorig stuurprogramma.
Daarna wil de PC opnieuw opstarten!

Ik heb dit eens geprobeerd en het 'een ogenblik geduld' scherm komt er nog steed tussen:(


Greetz Stephen
 
Probeer het in Veilige modus!

Oke, dat zal ik eens proberen.

Bedankt voor het advies.


Maar ik heb wel dat stuurprogramma (178.24) nodig om Call of Duty: World at War deftig te spelen.
Bij mijn vorig stuurprogramma (169.60) worden de filmpjes voor elke missie niet afgespeeld, ik heb dan geen beeld maar wel geluid.
 
ik weet natuurlijk niet wat voor videokaart je hebt, maar inmiddels is de 180.48 driver uit :)

groeten
 
ik weet natuurlijk niet wat voor videokaart je hebt, maar inmiddels is de 180.48 driver uit :)

groeten

Ik heb een Nvidia GeForce 8500 GT.
Om de site van Nvidia staat nog altijd de 178.24.

Ik heb die ook gezien, staan op Guru3D dacht ik.
Maar ik gebruik liever de versies van de officile site.
 
je heb gelijk, op de site van nvidia staat idd. de 178.24.

ik had het nummer (180.48) van mijn eigen kaart gebruikt (8800gt) :)

groeten
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan