• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Account.afbeelding.veranderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Glenndp

Junior lid
Lid geworden
15 dec 2008
Berichten
60
Waarderingsscore
0
Beste,

Als ik op mijn laptop de account afbeelding wil wijzigen lukt dit niet.

Ik kan wel n kiezen die er standaard instaan, maar ik kan er geen selecteren die in mijn mappen staan.

ik klik dan op >zoeken naar meer afbeeldingen< maar er gebeurt niets. Er openen geen mappen.

Hoe kan ik dit oplossen?

Het is een laptop waar vista op genstalleerd is...

Groeten
 
Oh neen hoor, zo bedoel ik het niet.

Ik bedoel enkel de afbeelding die wordt weergegeven bij het aanmeldscherm en in het startmenu.

Standaard kan je kiezen tussen ongeveer 15 afbeeldingen, maar je kan ook een kiezen die opgeslagen is op de computer. Maar het lukt niet om te bladeren tussen de mappen, zie eerste post in dit topic.
 
Inderdaad Majesty, dit kan het probleem wel zijn. De map "mijn afbeeldingen" staat niet in deze folder.
Hoe kan ik dit oplossen?
 
Klein foutje, bij XP heette deze map "Mijn Afbeeldingen", in Vista heet hij nu gewoon "Afbeeldingen", staat deze er wel in?

Zo ziet dat er bij mij uit, als ik in mappen blader:
Naamloos-16.jpg
 
Neen, deze map staat er niet bij.

Hier zal het probleem aanliggen...

Wat kan ik hier aandoen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan