• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Aero

Status
Niet open voor verdere reacties.

LucVV

Nieuw lid
Lid geworden
3 jul 2007
Berichten
6
Waarderingsscore
0
Hallo, ik heb een probleem.
Ik heb daarstraks een programma gebruikt dat Aero even zou afzetten en dan trug zou aanzetten.
Dat is niet gebeurd en Aero staat ook niet meer in de lijst van de thema's.
Heeft windows ergens iets "genstalleerd" omdat ik dat programma gebruikt dat er voor zorgt dat ik aero niet meer kan gebruiken?
Mvg
 
Ik kan niet direct antwoord geven op je vraag, maar je kan altijd Systeemherstel doen.
 
ja systeemherstel is altijd het beste in zo een geval
anders aero terug downloaden van windows site :)
 
Bedoel je een programma die niet compattible is met de Aero interface of wat, welk programma gebruikte je? Iets meer info zou het makkelijker maken om je probleem op te lossen. Een herstart doet ook wonderen ;)
 
Wat is de prestatie index van je computer? (dat is hoe hoog windows, jouw computer inschat in een cijfer) Je kan deze vinden als je rechts op deze computer klikt en dan eigenschappen. Bij een te lage prestatie index worden sommige functies (zoals Aero) uitgeschakeld. Misschien was deze index eerst hoog ingeschat. Dat programma heeft er misschien voor gezorgd dat dit opnieuw werd ingeschat: Met als resultaat een lagere score. Je kan dit weer opnieuw laten inschatten door als je bij de eigenschappen bent op prestatie index te klikken en dan op de score bijwerken te drukken. Sla hiervoor wel even al je werk op. Want dit kan wat van de computer vergen....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan