• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Opstart scherm veranderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jodadesh

Nieuw lid
Lid geworden
2 jan 2009
Berichten
12
Waarderingsscore
0
Hallo,

Ik heb een tijdje geleden de achtergrondafbeelding bij het opstarten en van het inlogscherm van mijn laptop verandert.

Dus als je de laptop opstart krijg je een andere achtergrond dan standaard ingesteld en als je jewachtwoord moet invullen krijg je ook weer een andere achtergrond dan standaard ingesteld.

Nu wil ik dit weer aanpassen maar weet echt niet meer waar ik dat gedaan heb.:fury:

Weet iemand misschien waar ik dit kan vinden/wijzigen?:worship:

Alvast bedankt
 
thanks, maar ik heb er al een in staan en wil die juist verwijderen maar weet niet meer waar dat zit.

Met dit programma kan je een hoop nieuwe erin doen, maar de oude geeft hij niet weer.

but thanks anyway
 
Je wilt hem verwijderen?? Als je een nieuwe aanmaakt is dat toch geen probleem lijkt me. Ik zou zeggen gewoon een nieuwe aanmaken en de oude zie je nooit meer;).

Succes
 
Hi,

Je hebt dus zelf het opstart scherm aangepast zonder extra software.
Mogelijk heb je via msconfig deze aangepast zie hier voor INFO
 
Als ik het goed begrijp heeft hij het opstartscherm met dat programma gewijzigd.
Dus ik denk dat je LogonStudio moet openen, en ergens 'Undo' ofzoiets moet zoeken.
Anders gewoon het programma verwijderen?
 
YEAH.......thanks xblade dat was het inderdaad :worship: geen idee hoe ik daar toen ben gekomen, maar dat was hem inderdaad, hij is nou weer helemaal gewoon. Waar je dat laadbalkje krijgt had ik dus een gedwonload plaatje. Maar volgens de heren bij Norrod kon dat wel eens kwaaddoen bij een vastloper en dan via ctrl+alt+delete proberen af te sluiten.
Dus vandaar mijn wens om dat eruit te halen.......de rest natuurlijk ook bedankt voor jullie inbreng.:rules:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan