• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Tv kaart opnemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

chrysler

Junior lid
Lid geworden
15 okt 2008
Berichten
39
Waarderingsscore
0
Mijn computer is onlangs defect geraakt
ik heb nu de tv kaart kunnen recupereren
drivers zijn al geinstal
maar vroeger in xp hadden we de mogelijkheid om dingen op te nemen van de camera (niet digitaal)
maar in vista is dat er niet meer zijn er daar andere programmas voor

mvg kris
 
Heb je het over Movie Maker ? die kan toch analoog capture.
 
de diene die op xp stond wel
maar nu heb ik een nieuwe met vista maar vind dat nergens meer
 
Start > Zoekopdracht starten en typ Windows movie maker
 
het is van vista
windows movie maker ver 6 build 6001
van digital videocamera staat erop maar eens op dat is er geen andere medium gekozen worden
 
Over welk merk en type TV kaart hebben we het en welke software van die fabrikant voor Vista staat erop?

Daarin kun je meestal de capture mogelijkheden configureren.
 
het is van pinacle ik heb de drivers gekregen van de fabrikant
maar heb ze niet nodig gehad heeft van zijn eigen geinstaller een pci100 dact ik dat het is
de programma die normaal bijgeleverd werk er niet op (compbilitiet ook niet)
 
Zie aan PinnacleTVCenterProSetup_4.99.2088_for_70e_72e_73e_330e_340e.exe te komen en probeer het daarmee, daar heb ik een PCTV Stereo TV kaart van Pinnacle mee aan de praat gekregen in Vista64, ook voor opnemen.

Je hebt nu alleen de Vista drivers.
 
dus aan pinacle tv center pro zien te komen
zijn er nog andere alternatieven
 
Misschien dat het met Dscaler of CrisTV werkt, weet alleen niet of je ermee kunt opnemen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan