• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Word gegevens kwijt!

Status
Niet open voor verdere reacties.

computus

Gewaardeerd
Lid geworden
18 mei 2005
Berichten
1.064
Waarderingsscore
0
Door een onverwachte fout is een openstaand document van Word gesloten en ben ik de gegevens kwijt. Weet iemand of Word nog ergens cache bestanden opslaat zodat ik de verloren gegevens kan terugvinden?
 
Betrof het een nieuw document - dan ben ik bang dat hier niets meer van existeert!
 
Betrof het een nieuw document - dan ben ik bang dat hier niets meer van existeert!

Het document waar ik in werkte was reeds opgeslagen maar de laatste bewerkingen niet.
(Een kind sloot word af en klikte nee aan bij de vraag of gegevens moesten worden opgeslagen)
 
Dan moet het originele bestand nog steeds aanwezig zijn op de originele locatie!
 
Dan moet het originele bestand nog steeds aanwezig zijn op de originele locatie!

Ja het originele bestand wel maar niet de er in aangebrachte wijzigingen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan