• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Dringend probleem.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Daantjuhh14

Elite lid
Lid geworden
10 aug 2008
Berichten
5.556
Waarderingsscore
0
hey,

Ik heb hier een dualboot. met vista(stond er orgineel op) en XP. nu wil ik XP verwijderen. Hoe doe ik dit? Want ik heb geen Vista DVD..


Gr Daan
--- automatische edit ---
Ik heb nu in schijfbeheer de partitie geformatteerd. Daarna via een programma (easyBCD) iets met de MBR gedaan. nu kom ik in het dualboot screen, en daar staat XP niet meer tussen. nu moet ik vista nog steeds selecteren? hij start niet uit zich zelf..?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hi,

Kijk of er bij Manage BCD OS Entries alleen Vista staat.
Bij OS Display options moet je selecteren Set als default.
 
Hi,

Kijk of er bij Manage BCD OS Entries alleen Vista staat.
Hier staat idd alleen vista, en HP recovery manager

Bij OS Display options moet je selecteren Set als default.
Dat staat er ook idd. maar allemaal al standaard..

Watch up:)
 
Weet iemand waarom ik nu geen system recovery kan uitvoeren?(dat is toch het terugbrengen naar de fabrieksinstellingen?) ik heb 3 partities met:

1-Windows Vista(deze wil ik Recoveren)
2-Linux Ubuntu
3- MAC OSX89
maar als ik in het beginscreen kijk, en ik druk op F11 voor system recovery pakt ie hem niet, hij start gewoon door.
 
Kijk dan in de gebruiksaanwijzing hoe je systeemherstel opstart!
 
Vaak kan je in een van de bestanden van je dualboot een tijd instellen, waarna die automatisch de standaart (bij jouw vista want er is er maar een)kiest. Als je deze tijd nou op 1 seconden zet (of lager als dat kan). Dan krijg je nog even een flits van het dualboot scherm, maar dat lijkt me niet zo erg. Beter een paar seconden langer opstarten dan helemaal opnieuw installeren van windows....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan