• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Computercrash windows vista

  • Onderwerp starter Dica1958
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
D

Dica1958

Gast
Wie kan me helpen???

Computer start niet meer op, ik krijg de volgende boodschap:

kan windows niet laden omdat het systeemregiterbestand ontbreekt of beschadigd is.....

Er staat windows vista ultimate op. De laptop is een Acer aspire 9420. Helaas worden ze niet meer geleverd met recovery cd.... ik heb die laptop dringend nodig en zie het niet zitten om hem terug naar Acer te sturen, kan iemand mij helpen....
Een hopeloze ziel.
 
Bedankt ga ik alvast proberen!!
 
Nogmaals help!!!
Kan mij iemand helpen en wat uitleg geven ivm torrentdowloadmanager voor de vista recovery aub? Ik ben leek daarin, is dit hetzelfde als gewoon downloaden?
Ook voor het branden van de Image graag wat meer uitleg????
Bedankt en hartelijke groeten.
 
a) je klikt bij neosmart.net op n van de groene balken (32- of 64bits Vista) en download dan het bestandje naar je desktop.
b) download en gebruik uTorrent als downlloadmanager: http://www.utorrent.com/
(meer info over uTorrent: http://www.utorrent.com/guides.php )
c) klik of dubbelklik op het bestandje op het bureaublad, dat nu het groene uTorrent pictogam is geworden. uTorrent start nu automatisch met een venster betreffende de download, op OK klkken en uTorrent doet de rest.
De download manager vind je nu in de systray en door dubbelklikken daarop start het uTorrent venster op.
 
Bedankt Abraham, dit is perfect gelukt! Nu moet ik dit bestand gewoon branden als image op een cd?
 
Als het gewoon als een ISO bestand is, even de grootte controleren.
Groter dan 800MB - dan op DVD branden.
 
Ik krijg de laptop maar niet hersteld. Er komt nu een nieuwe foutmelding:

ntoskrnl.exe bestand ontbreekt

Status: 0xc0000098

Ik kan ook niet via linker alt F10 herinstalleren.

HELP!!!
 
Is there maximum connections limit in Vista? I open 10 tabs in ie, 10 in mozilla, and then they all die. Either I stick to 5 tabs in each or else reboot every 6 hours. ERRRR. Gateway convertible SP1 Vista home premium.

Prachtig, de man met de (ban)hamer komt zometeen langs voor jou vriend!


Dica, heb je uitgevoerd wat Abraham voorstelde?
 
Al meerdere keren zelfs, registerbestand ontbreekt is weg en nu krijg ik ntoskrnl.exe bestand ontbreekt....
Pfff....
--- automatische edit ---
:wall:
Al meerdere keren zelfs, registerbestand ontbreekt is weg en nu krijg ik ntoskrnl.exe bestand ontbreekt....
Pfff....
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan