• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Vista probleem of toch hardware?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Fellowshade

Nieuw lid
Lid geworden
29 nov 2008
Berichten
24
Waarderingsscore
0
Systeem

Behuizing : SilverStone LC17 standaard voorzien van SilverStone FP32 USB aansluiting voorzijde
Moederbord : Gigabyte EP43-ds3
Videokaart : Asus eah3450/di
Harddisk : Seagate barracude 500gb
DVD drive : SonyNEC ad7201
Voeding : Gigabyte Odin 550watt
Geheugen : Kingston 2gb 800-d2-n6-k2
CPU koeler : Thermallake Ruby orb met zalman fanmate fancontroller
Processor : Intel E2200 duocore
Toetsenbord : Draadloos logitech Divono edge


Een door mij zelf samengestelde computer met als simpel doel : Mijn cd,s rippen en via een aparte D/A Convertor naar mijn stereo installatie toe.
Op zich geen lastige taak die in principe niet te zwaar zal zijn voor de gekozen componenten.
Maar toch heb ik problemen. Ik rip mijn cd,s via I-Tunes in lissless kwaliteit..en dit gaat prima.
Echter na een uur of anderhalf muziek afspelen blijft de computer ,,hangen”. …Een complete herstart van de computer is nodig.

Ook bij het backuppen blijft de computer na een 3 a 4 gigabyte hangen……compleet vast , geen beweging meer in te krijgen….ook weer een herstart nodig.

Ik dacht de problemen op te kunnen lossen door servicepack 1 van Vista Home premium te installeren maar nee hoor, hij blijft nog steeds hangen.
In welke richting adviseert u mij te zoeken? Kan het iets hardwarematig zijn of is dit toch een software kwestie?

Ik heb in een test van de silverstone fp32 usb aansluiting aan de voorzijde wel eens gelezen dat hij statsche electriciteit kon afgeven door de manier van inbouw in de kast……dit zou zo maar een oorzaak kunnen zijn ,maar dan weer: Hoe los ik eea op. Graag uw advies.
 
IDD niet op 10 plaatsen tegelijk anders kan je het zelf straks niet meer volgen.
Hoe werkt je pc in de veilige modus ?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan