• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

eerder herstelpunten maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lomar

Nieuw lid
Lid geworden
30 nov 2008
Berichten
15
Waarderingsscore
0
Hallo,
Hoe komt het dat ik geen eerder status van deze computer kan herstellen?
Ik heb enkele weken geleden alle oude herstelpunten verwijderd maar ik kan nog steeds geen eerdere status van deze computer herstellen.
Ik ga naar de dikgedrukte datum en als de computer weer is opgestart staat er in Systeemherstel: de computer kan niet worden hersteld naar de datum.
Groetjes,Lomar
 
Je bedoelt dat je geen herstelpunt kan gebruiken?? Want eerdere herstelpunten maken dat is een beetje vreemd...
 
Hallo,ik bedoel een eerdere status van deze computer herstellen.
Als ik naar een dikgedrukte datum ga van systeemherstel en de computer start opnieuw dan staat er in systeemherstel: de computer kan niet worden hersteld naar deze datum.
 
Plaats even een HJT-logje om te kijken of je geen virussen en/of spyware hebt, klik hier voor een handleiding hoe dat te doen.

Ook kun je Windows herstellen (repareren) via de installatie-cd, Windows wordt dan opnieuw genstalleerd terwijl al je programma's en bestanden op de pc blijven staan!
 
Hallo, hoe komt het dat ik geen eerder herstelpunten meer kan maken.Ik heb enkele weken geleden alle oude herstelpunten verwijderd maar ik kan nog steeds geen eerdere herstelpunten maken.
Groetjes,Lomar

Welk windows gebruik je ?
Soms maakt windows zelf herstelpunten maar niet altijd.
Probeer eens zelf een herstelpunt te maken, En daarna je computer weer herstellen naar dat punt.
Dus je hebt al wel alle oude systeem herstelpunten verwijdert ? En op welke manier ?
 
Het probleem staat in de Windows XP sectie, die gebruikt hij dus;)
 
Heb ik geprobeerd om herstelpunten te maken maar dan krijg ik dat bericht.En de oude herstelpunten op een na heb ik via :deze computer,eigenschappen,algemeen,schijfopruiming,Meer opsies,vervolgens Systeemherstel op opruimen,ja
 
herstelpunten al wel weer ingeschakeld? Ik zou toch even een HJT-logje plaatsen, kan best zijn dat er wat malware meeloopt;)
 
Stefan 1 Sorry maar wat bedoel je met HTJ-logje
 
Zie een eerdere post:

Plaats even een HJT-logje om te kijken of je geen virussen en/of spyware hebt, klik hier voor een handleiding hoe dat te doen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan