• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Machtigingen verknoeid

Status
Niet open voor verdere reacties.

Leslie

snap ik dat?
Lid geworden
6 dec 2006
Berichten
264
Waarderingsscore
0
Hoi, weer een nieuw probleem.
Ik begrijp niets van de machtigingsstructuur en heb dusdanig geknoeid dat ik sommige van mijn eigen fotomappen niet meer kan zien. Ik schrok me van de week dus suf toen ik dit ontdekte. Gelukkig kreeg ik 2008 later weer in beeld. Nu heb ik dus nog steeds het probleem met 2007.
Is het mogelijk machtigingen in 1x terug te zetten naar standaard of zo? Ik weet nl. niet meer wat en waar ik gewijzigd heb.

De foto's staan op mijn F schijf, ext. HD. Bovendien krijg ik deze niet benaderd met mijn nieuwe dig. camera. ik wil graag foto's naar de pc importeren maar de map is beschermd tegen schrijven, zegt het programma, ik zeg van niet :fun:
Groetjes Leslie
 
Kan je hier wat mee LINK
 
Daar had ik inderdaad ook al gekeken. ik ben dus wel goed in het opzoeken van problemen, nu nog in het oplossen...
is het een optie om mijn eigen gebruikersaccount te verwijderen en opnieuw aan te maken of zo? Ik heb 2 gebruikers op mijn systeem, ik=administrator en een gastlogin met standaardgebruik.
 
Als je de gebruikers daar kunt toevoegen typ daar dan "iedereen"
 
Als je de gebruikers daar kunt toevoegen typ daar dan "iedereen"

vaag!
ik wil doen wat jij zegt, gebruiker toevoegen IEDEREEN, woord accepteerd hij niet omdat er rare tekens in zouden zitten. niks, nog niet eens een spatie, enfin nieuw account aangemaakt met naam ADMIN. Maar helaas, alles wordt standaard ingesteld als standaard gebruiker en kan ook niet gewijzigd worden naar administrator. zelfs mijn eigen account dus niet.

wordt beetje hopeloos. het enige dat ik wil is dat mijn foto's op mijn pc komen! grrrr niks doet meer wat ik wil :frusty::frusty::frusty:
 
Als jij als Administrator onder bijvoorbeeld je eigen voornaam staat geregistreerd, dan gebruik je die voornaam om toe te voegen!
 
ik geloof dat het gelukt is. ik kan al mijn afbeeldingen weer zien.
rest mij nog n vraag. moet ik een nieuw topic openen over de foutmelding die Windows Fotogalerie geeft wanneer ik foto's probeer te importeren? :wacko:
Het houdt me behoorlijk bezig al dat gedoe. Foutmelding bij importeren: Systeem kan het opgegeven bestand niet vinden. duh!?

Jongens/meiden heel erg bedankt zover. :surrender
 
Kopieer dan eerst alle weer toegankelijke foto's naar een nieuwe lokatie op een andere partie/schijf!
 
oke. en dan. hoe krijg ik systeemherstel weer aan de praat. hij wil niet!
krijg steeds melding dat bestand 80007002 (zo uit mijn hoofd) mist.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan