• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Nieuwe moderator

gewoon die is er ook... hoezo :S
 
Omdat ze problemen heeft met internet dacht ik dat ze er misschien ook uitgebonjourd werd.:D
 
tuurlijk niet :p

Kingpin blijft altijd bij ons en anders was ik weg gegaan.
 
Hoi Abraham gefeliciteerd met je moderatorschap.
Maak er wat moois van en veel s6 in de toekomst.
Groetjes..
Pred...
 
Prima dat Abraham het team komt aanvullen!!
Maar hoe zit het dan met Kingpin??

*Kingpin* is nog gewoon aanwezig. Is een tijdje afwezig geweest maar is momenteel weer actief.
 
Wauw zeg kerel!! Daar mag je fier op zijn hoor.:drinks:
Veel plezier met je nieuwe functie en een dikke proficiat van mij erbij. ;) :p

Groetjes,

Dave
 
gefeliciteerd abraham je verdient het omdat je altijd de andere zo goed mogelijk probeert te helpen
 
begrijp ik nou goed dat, als je een hele tijd niet aanwezig kan zijn om wat voor rede dan ook dat je er dan gewoon uitgemikt wordt:eek:

raar volkje hier op het forum:wink:
 
begrijp ik nou goed dat, als je een hele tijd niet aanwezig kan zijn om wat voor rede dan ook dat je er dan gewoon uitgemikt wordt:eek:

raar volkje hier op het forum:wink:
Waar maak jij dat uit op ??
 
Hier op het ncf, wordt alleen je account verwijderd als je het aangeeft of als je je vreselijk misdraagt.Posted via Mobile Device
 
begrijp ik nou goed dat, als je een hele tijd niet aanwezig kan zijn om wat voor rede dan ook dat je er dan gewoon uitgemikt wordt:eek:

raar volkje hier op het forum:wink:

Ik wil wel weten waar je dat uit opmaakt. Als het gaat over D Drmmr heb je geen gelijk dat je er gewoon uitgemikt wordt, daar gaat wel een aantal pogingen overheen om contact te zoeken. Maar als dit niet werkt, dan moet er een keuze worden gemaakt en een knoop door worden gehakt. Dat is wat wij in het geval van D Drmmr hebben gedaan. Hij is er niet gewoon uitgemikt, hij heeft zijn functie neer moeten leggen, maar kan verder nog wel gewoon gebruik maken van het forum. Accounts worden niet zomaar verwijdert, daarvoor moet je zelf aangeven dat je het verwijdert wilt hebben.
 
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan