• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Windows Server 2003 : netwerk

Status
Niet open voor verdere reacties.

FWetsteijn

Gewaardeerd
Lid geworden
1 mei 2004
Berichten
1.515
Waarderingsscore
0
Hi,
ik heb laatst Windows Server 2003 gedownload (Trial),
alleen nu vraag ik me af of ik op de clint computer ook een Windows versie moet hebben staan, of kan ik gewoon de client computer gelijk laten connecten via het netwerk met de host computer?

groetjes,

frankwetsteyn
 
IK snap je vraag eigenlijk niet helemaal maar als je wilt weten als je de vorige clint versies van windows kan gebruiken lijkt me dat geen probleem. Wat ik me (als ik het goed heb) wel kan herinneren van win2000 server is dat je kan aangeven is als je clint alleen win2000 prof moesten zijn of ook compatible met vorige versies. Mss dat je die keuze in server 2003 ook kan/moet maken....

ciao flash
 
Ik bedoelde eigenlijk of er al een Windows versie op je clint computer moest staan, maar ik heb al uitgevonden dat, dat moest B)

Topic kan closed
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan