• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Hoe krijg ik de NZB knop terug in FTD?

Status
Niet open voor verdere reacties.

just--mike

Smartphone Addicted
Lid geworden
18 mrt 2006
Berichten
7.271
Waarderingsscore
123
[hand]
Hoe krijg ik de NZB knop terug in FTD?
Dat zal ik je hier uit leggen.​

FTD heeft laatst besloten om de nzb knop weg te halen, om niet door brein eventueel te worden vervolgd (als je niet weet wat brein doet kijk maar eens op hun website http://www.anti-piracy.nl/) maar niet getreurd hij komt terug als je dit volgt.

Volg dit op om de nzb knop terug te krijgen in ftd.

Stap 1
Zorg dat je eerst ftd watchdog op je pc hebt staan. Zo niet zoek in ftd naar ftd watchdog, of bij nzbindex: http://tinyurl.com/ftdwaakhond

Heb je hem wel mag je verder gaan bij stap 3.

Stap 2

Installeer hem bij voorkeur in je ftd folder (standaard in C:\Program Files\FTDv 3.8\)
Bij het voor het eerst openen van FTD Watchdog druk op NEE. Volg het stappen plan en zorg dat de zoekmachine voor de nzb's staat op NZBindex (Dit wordt als voorbeeld gebruikt), mag ook een andere maar liefst niet 2 of meer).

Stap 3
Als FTD Watchdog al hebt geinstalleerd, laat hem dan lekker staan en lees verder.

Open dan FTD Watchdog, ga dan naar opties -- NZB Sites, zorg er voor dat er maar 1 hokje is aangevinkt (liefst NZBindex) -- druk dan op ok en sluit het programma af.

Stap 4

Nu gaan we de NZB knop weer terug plaatsen zoals het ooit was.

Ga naar de ftd folder (meestal C:\Program Files\FTDv 3.8\), open daar in de map cache. Zoek daar in naar nzb_off.gif of nzb_off.gif_old en kopieer en plak ze naar de FTD Watchdog folder.

Stap 5
Als het goed is heb je NZBindex als een zoekmachine staan voor de NZB's zo niet maakt het niet uit, later wordt het uitgelegd hoe je dat met andere zoekmachines doet.

Dan hernoemen wij nzbindex.gif naar nzbindex.gif_old, als je een andere zoekmachine hebt ingesteld moet je die hernoemen, nu hernoemen wij nzb_off.gif of nzb_off.gif_old naar nzbindex.gif, als je een andere zoekmachine hebt ingesteld moet je het naar die hernoemen.

Stap 6
Start nu eens FTD op en bekijk een willekeurige post, als het goed is zie je de oude NZB knop terug staan en druk er maar op, dat moet ook werken, als het niet werkt met de NZB knop, of zie je de knop niet moet je met mij contact op nemen via pm of mail.

Veel plezier en succes.

Mike Keijzer
[/hand]
--- automatische edit ---
Kan iemand hem aanpassen want ik heb van alles geprobeerd maar hij wil niet 1 worden.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
of KoalaFTDsearch installeren en je hebt ook een NZB knop terug
 
je weet hoe lui sommige mensen kunnen zijn. :p
 
kan ook gewoon nzb buddy downloaden...
 
Thanks, werkt als een speer, NZB knopje is weer terug :):agree:
 
Thanks, werkt als een speer, NZB knopje is weer terug :):agree:

Graag gedaan. Veel plezier.
--- automatische edit ---
Kan iemand hem aanpassen want ik heb van alles geprobeerd maar hij wil niet 1 worden.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bedankt voor de heldere uitleg :worship:

Gr.Appie
 
Mooi dat het gelukt is Appie1.
Veel plezier.
 
Toppertje, kunnen we iets mee ;)

Schiet mij te binnen:
Voorheen mocht er niets over dit soort onderwerpen geplaatst worden, torrents waren helemaal uit den boze

Nu mag dit wel??????
 
Toppertje, kunnen we iets mee ;)

Schiet mij te binnen:
Voorheen mocht er niets over dit soort onderwerpen geplaatst worden, torrents waren helemaal uit den boze

Nu mag dit wel??????
het programma FTD is nog altijd LEGAAL, je kunt er geen films, muziek, software etc mee verspreiden.
Het is gewoon een "TV GIDS" om het simpel te zeggen.






.
 
LimeWire is ook legaal

Echter kan je daar ook torrents mee binnenhalen :S

Snappie?

Anyway: ik vind het alleen maar mooi hoor ;)
 
klopt maar zo was de oorsprong van Torrents ook ;)

was ook niets illegaals aan, nog steeds niet trouwens
 
Hoi zojuist van mijn zoon gehoord dat je "NZBUDDY" moet downloaden en dat installeren dan heb je hem weer.

succes
 
Top programma, goede tut :)
 
Erg bedankt lennoow
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan