• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Hp Drivers na vervangen harde schijf

Status
Niet open voor verdere reacties.

dapje

Nieuw lid
Lid geworden
23 nov 2008
Berichten
18
Waarderingsscore
0
Ik heb op de pc van mijn zwager de harde schijf vervangen nadat deze gecrasht was maar nu het probleem.
Het gaat om een hp pavilion slimline media center s7630.nl
Wat voor drivers moet ik allemaal hebben en bestaat er misschien complete cd met drivers voor deze pc.
Ik stuit al gelijk op het probleem dat het stuurprogramma voor de Ethernet controller niet geinstalleerd is.
Ik ben wat dit soort zaken betreft best een leek en hoop dan ook dat iemand mij hierbij helpen wil en kan?
Ik zie namelijk wel dat er pakketten verstuurd worden en hoe lang er al verbinding is maar hij krijgt geen ip adres, subnet mask, gateway en dergelijke als je bij details kijkt.

Mochten jullie mij van dienst kunnen zijn dan bij deze alvas bedankt.
 
Je had bijvoorbeeld op de HP site kunnen kijken en daar je type in kunnen geven > dan krijg je nl. DIT

Het spreekt voor zich dat je dit moet doen op een computer die met internet verbonden is. Daarop downloaden en dan via usb stick overzetten op de andere computer.

via apparaatbeheer (rechtermuisknop deze computer > eigenschappen > hardware) heb je een overzicht van de drivers die ontbreken.

Mocht het via bovenstaande weg niet lukken, dan kan je met behulp van het programma Everest (bijv via Major Geeks te downloaden) precies de informatie opzoeken die noodzakelijk is (hardware informatie). Geef vervolgens de apparaatnaam in Google in samen met het woord DRIVER en je krijgt waarschijnlijk een aantal verwijzingen.
 
Dat is het hele probleem hij heeft geen enkele cd meer...
Maar in ieder geval bedankt voor de snelle reactie's :worship:
 
dat je de cd niet meer hebt is dus geen probleem

In mijn post en in de post van lange pier staan de webadressen van waar je de driverbestanden kan vinden. Zet deze op USB en ga dan naar de probleem computer ermee...
 
Het is opgelost dankzij de goede drivers bedankt voor al jullie reactie's.
Nu heb ik nog 1 klein probleempje er is wel verbinding met internet, msn en de mail werken maar internet explorer kan de server niet vinden iemand enig idee ?
 
Hoi dapje.
Welke explorer gebruik je ?
Probeer ander ook eens Mozilla Firefox.
MVG..
Pred...
 
Thanx voor je reactie maar ik denk dat ik het probleem al gevonden heb.
Ik vermoed namelijk dat AVG de boel zit te dwarsbomen...
Ik ga dan ook maar over op Antivir daar ben ik zelf meer tevreden over...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan