• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Programma voor BLUE RAY af te spelen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Evil_D

Gevestigd lid
Lid geworden
21 jun 2005
Berichten
375
Waarderingsscore
0
Hallo,

Ik zit hier met een probleempje:

Ik heb op mijn pc een blue ray dvd staan. Deze kan ik gewoon afspelen ,et media player, maar ik kan geen ondertiteling selecteren. ( Ondertiteling zit er los bij.)

Ik heb het volgende geprobeerd:

* Blue ray plugin van Powerdvd geinstaleerd.
* VLC Player geinstaleerd.
* Media Player Classic geinstaleerd.

Het AFSPELEN van de film gaat wel met hierbovenstaande programma`s.
Echter het selecteren van de ondertiteling gaat niet.

Wie weet wat ik heiraan kan doen?

Gr. Marc
 
euh ondertitel zit gewoon in de DVD dus moet je instellen welk spoor hij moet afspelen.
en als het er los bij zit... is dat voor .avi

welke extensie heeft dat bestand dan?
 
euh ondertitel zit gewoon in de DVD dus moet je instellen welk spoor hij moet afspelen.
en als het er los bij zit... is dat voor .avi

welke extensie heeft dat bestand dan?

m2ts, het is dus een volledige Blue ray dvd. Niet te verwarren met een gewone dvd.:biggrin:
 
als het een volledige is dan... moet je toch gewoon in het menu van de dvd instellen ewlke sub je wil hebben.
 
als het een volledige is dan... moet je toch gewoon in het menu van de dvd instellen ewlke sub je wil hebben.


Dit is helaas niet mogelijk. Ik heb, net zoals bij de dvd een tiental file`s in de filmmap staan. Hierbij zit een grote file, de film. Die kan ik WEL afspelen zonder problemen. alleen ALLE file`s tegelijkertijd ( ook de subfile ) lukt me niet.

Ik heb gegoogled, en het is een bekend probleem. Daarom stelde ik de vraag ook hier:)
 
ooh ok dus je krijgt ook geen menu?

hhm dan heb je dus een blue ray player nodig voor op je pc
 
Als je nou het programma power dvd probeert.
Het programma kan wel blueray afspelen, en ook afspelen vanaf de pc is ook mogelijk.
 
Als je nou het programma power dvd probeert.
Het programma kan wel blueray afspelen, en ook afspelen vanaf de pc is ook mogelijk.


Hoi keijzer,

Powerdvd heb ik al meerdere versies van geprobeerd inclusief de blue ray upgrade`s, helaas zonder succes.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan