• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Interne functiewijziging

YdieresiS

NCF Goeroe
Forumleiding
Administrator
Lid geworden
5 dec 2003
Berichten
36.385
Waarderingsscore
468
Dag Allemaal,

Sommigen hebben het vast al gezien, anderen stel ik bij deze op de hoogte.

We hebben intern een functiewijziging gehad, Weballey is van mod over gegaan naar admin en heeft hiermee een wat breder takenpakket en wat meer verantwoordelijkheden gekregen. Weballey is nog niet ingewerkt en zal dus wat meer tijd nodig hebben om dingen te vinden en voor elkaar te krijgen. Ik vraag daarom ook jullie begrip hiervoor en hoop dat jullie hier goed mee omgaan.

De wijziging in functie is tot stand gekomen nadat ik te kennen heb gegeven wat minder tijd te hebben voor het forum. Het werk dat ik sinds kort heb, vraagt nu redelijk veel van mijn tijd om te leren en de studeren en hierdoor werd de druk wat te groot voor mij alleen. We hopen op deze manier de druk wat meer te spreiden en te verlichten.

Ik wens (ook namens het NCF Team) Weballey alvast veel succes toe in zijn nieuwe functie.

Greetz,
YdieresiS
 
Merkte het vandaag al op.
Gefeliciteerd webally en Y succes met je baan/studie.
 
Beide idd gefeliciteerd!
 
Het is me gisteren niet opgevallen, vandaag wel!
Proficiat Weballey, mijn steun heb je!!
 
Nationaal Computer Forum
Proficiat Weballey
[highlight]Wijze mensen hebben geen advies nodig; dwazen willen er geen :huh:[/highlight]

[banana]Nationaal Computer Forum[/banana]
[evil]Ik hou van werken. Het fascineert me. Ik kan er uren naar staan kijken.[/evil]

77-20080718-46c6b0.jpg


[mouse]Oh, nee h![/mouse]
:eek:
 
Weballey nog gefeliciteerd met je nieuwe functie.
 
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan