• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Ik Ga Het Even Rustig Aan Doen Op Het Forum.

Status
Niet open voor verdere reacties.

YdieresiS

NCF Goeroe
Forumleiding
Administrator
Lid geworden
5 dec 2003
Berichten
36.385
Waarderingsscore
468
Hallo dames en heren.

In verband met school ben ik de komende 5 weken niet al te veel op het forum.

Ik krijg de aankomende weken een 2 tal proeven, die bepalen of ik slaag voor mijn opleiding of niet, deze proeven gaan veel tijd in beslag nemen, de leraren meenden dat het gemiddeld 40 uur in de week in beslag neemt. Nu ken ik mijzelf en wil ik alles altijd beter doen, dus ik verwacht dat ik er nog wat meer uur in moet steken.

Omdat school voor mij voor gaat zal ik de komende 5 weken weinig tot niet op het forum aanwezig zijn.

Ik hoop dat jullie de andere moderators niet te veel werk bezorgen :p


Greetz,

YdieresiS
 
Hoi Ydieresis,

Veel succes met je proeven...... :p We horen het wel als je het gehaald hebt... :D

Groetjes,
Frenske
 
Hoi ydieresis :D

Heel veel succes en moed gewenst !!!
thumbsup.gif
thumbsup.gif
thumbsup.gif


(nog even hier ook iets zetten datk gisteravond toevallig ontdekte : het woord "ydieresis" bestaat echt ! :lol:
y-dieresis = een y met een umlaut () :lol: )

grtz en dat deze zware weken moge voorbijvliegen!! B) :)
 
Thumbs Up, Ydie. B)

Ave,

Anson :)
 
Thnx lads,

ydieresis gewoon bestaat ook, is een of andere geslachtsziekte, kwam ik tegen op google :p
leuk is dat he, ik ram op het toetsenbord en er komt ydieresis uit, maar iemand anders bedacht het al voor een geslachtsziekte :p

Ik hoor het meteen na de proeven of ik het heb gehaald, en daarna mag ik nog een 10 weken stagelopen, als ik dat afrond ben ik helemaal geslaagd, maar ik dacht wel dat ik door de stage heenkwam.

Thnx allemaal
 
Ik hoop dat je mag slagen, hebben wij er mss ook nog iets aan, succes :)
 
Suces :) en doe je best
 
veel geluk......... en uiteraard haal je het!!!

greetz

**duim mode aan**
 
Ydie,

veel succes ermee en hopelijk heb je over 5 weken goed nieuws te melden dan B) ;)

en ff tussendoor zien we je vast nog wel online ;)
 
Veel succes man !! B)
Je gaat dat zeker goed doen. :p :D
 
THNX allemaal,


Na die 5 weken komen er nog 10 weken stage, en daarna weet ik precies of ik ben geslaagd, maar als ik deze proef niet haal, mag ik ook geen stage doen, en slaag ik dus helemaal niet.


Ik heb er de volste vertrouwen in.


Thanks (thnx),

YdieresiS
 
sorry voor de late reactie maar hl erg su66 gewenst!!!!


greetzz
 
Ok, ik heb even een moment van Relax, omdat we goed op schema liggen.
Dus ik denk laat ik eens uitleggen wat ik nou precies moet doen.

Wij doen het project met een groepje van 4 Mensen.
Wij werken op het Systeembeheer binnen een Ziekenhuis

Er is ons gevraagd om een nieuw informatiesysteem te schrijven, welke de wachtlijsten moet verkorten. Dit informatiesysteem maken wij in Microsoft Access.
Het informatiesysteem moeten we ook beveiligen. Er moeten door Verschillende afdelingen operaties ingepland kunnen worden, zonder dat ze de gegevens van de andere afdeling kunnen zien. En er is ook een afdeling die alles moet kunnen zien, kortom alles moet in 1 database, goed beveiligd en toch moet alle informatie die nodig is beschikbaar zijn.

Dit is wel leuk, maar soms ook wel irritant, leuk is het om uit te zoeken hoe alles in elkaar moet steken, kwa beveliging enzo, maar irritant is het wanneer we weer door de beveiliging breken. Dan moet je weer wat anders proberen :wacko: .

Verder zit er nog een deel aan de opdracht,
Dit is het maken van een Beveiligings voorstel en een Beheerplan.

Het beveiligingsvoorstel is een voorstel over hoe de beveiliging van de systemen en de servers beter kan binnen het Ziekenhuis (Dat is ook wel nodig, want de server staat bij de secretaresse onder het bureau :blink:), dit is redelijk te doen en hier verwachten wij ook geen problemen,

In het beheerplan moeten wij dingen gaan uitleggen met betrekking tot Back-up van gegevens, Meten van de Performance en het maken van een Rampenplan en dergelijke.

Doorheen dit eerste deel komen er ook nog een aantal gesprekken waarin wij dingen moeten toelichten enzo, Hieronder zal een Functioneringsgesprek zitten aan het eind, een Testopstelling laten zien en ook toelichten in het engels en nog een aantal gesprekken.

Dit is het eerste deel van de Proeve waar we 4 weken voor krijgen.
Dan komt er nog een gedeelte :( Hier krijgen we 1 week voor, en dit zal te maken gaan hebben met een helpdesk.



Daarna hebben we nog 1 uitloop week waarin je nog wat dingen kan bijschaven enzo.


Ik hoop dat jullie nu ook een beetje hebben kunnen begrijpen wat de bedoeling is en dat jullie zien dat er nog best veel werk in gaat zitten.



Allemaal heel erg bedankt voor de positieve reacties,
Ik ga nu lekker even gamen en dan gaan we er morgen weer vol tegenaan.


Greetz,
YdieresiS
 
Originally posted by Ydieresis@15-03-2005, 17:48:08
(Dat is ook wel nodig, want de server staat bij de secretaresse onder het bureau :blink:)

Laat je niet teveel afleiden :D :D :lol:

GO FOR IT

J :) :) F
 
Originally posted by Joof+15-03-2005, 23:30:51--></span><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Joof @ 15-03-2005, 23:30:51)</td></tr><tr><td id='QUOTE'> <!--QuoteBegin--Ydieresis@15-03-2005, 17:48:08
(Dat is ook wel nodig, want de server staat bij de secretaresse onder het bureau :blink:)

Laat je niet teveel afleiden :D :D :lol:

GO FOR IT

J :) :) F [/b][/quote]
Hahahaha :D *LOL*

@Ydieresis, maak je echt het hele systeem met Acces? Of bedoel je de dat alleen de database zelf met Acces gemaakt is?
 
De database, het eigenlijke informatiesysteem.

Het systeem zelf draait met windows 2003 server en windows xp prof client.



Met informatiesysteem bedoelen ze gewoon een database met een leuke layout.
Die layout maken we dan met de optie switchboard binnen access, daar laten we dan wat formulieren in uitspringen.

Maar als het project is afgerond, wil ik hier best wat files neerzetten, om te laten zien wat we hebben gedaan (hieronder zal dan ook de database zitten).

Greetz,
YdieresiS
 
en schiet het op, liggen jullie op schema. :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan