• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Folding@Home en WU's

11 augustus 2012, 16:06 #737
Albrecht
Albrecht is nu online
Familiar Face Albrecht's schermafbeelding

Geregistreerd
12 maart 2012
Berichten
137

Standaard Re: Folding@Home en WU's

Total Received $ 172.10

Bijna net als folding@home, maar net iets anders.

Ik ben ook een goed doel!

---------- Bericht toegevoegd op 15:38 ---------- Vorige bericht was op 15:37 ----------

Total Received $ 172.10

Bijna net als folding@home, maar net iets anders.

Ik ben ook een goed doel!

Summary
Address 1GT6sKWGWPeKrxehyYsQpMX7gFCWE3wkCo
Hash 160 a979998a1de094f5b8038ef8a172cf373b9d0288
Short link http://blockchain.info/fb/1gt6sk


Op 13 feb van $400 in 5 dagen, op 18 feb naar $588

13 februari 2013, 05:08 #739
Albrecht
Albrecht is nu online
Familiar Face Albrecht's schermafbeelding

Geregistreerd
12 maart 2012
Berichten
137

Standaard Re: Folding@Home en WU's

Op 11 augustus had ik nog geen 150 euro, iets van 172 dollar.

Zie twee posts hier naar beneden.

Nu een half jaartje later;

Adres 1GT6sKWGWPeKrxehyYsQpMX7gFCWE3wkCo
Hash 160 a979998a1de094f5b8038ef8a172cf373b9d0288
Korte link http://blockchain.info/fb/1gt6sk
Gereedschap Besmettingsanalyse - Related Tags
Transacties
Aantal Transacties 1145
Totaal ontvangen € 399.05

http://blockchain.info/nl/charts/rec...pMX7gFCWE3wkCo


En nu op 7 maart nog geen 4 weken later is die $400 van 4 weken geleden al ruim $1000,-

Adres 1GT6sKWGWPeKrxehyYsQpMX7gFCWE3wkCo
Hash 160 a979998a1de094f5b8038ef8a172cf373b9d0288
Korte link http://blockchain.info/fb/1gt6sk
Gereedschap Besmettingsanalyse - Related Tags
Transacties
Aantal Transacties 1242
Totaal ontvangen $ 1,006.69

Ja $1.000,69

En zie mijn eerste bericht dat ik jullie aanmaande om net als ik al in april te beginnen toen de bitcoin op $4,- of $4,10 stond.
Op 3 euro 60.

Hier een knipsel uit een ouder bericht;
per jaar.
Dat u dit wel even meeneemt!
Dat is met de koers op 4 euro, maar de bitcoin was vorig jaar deze tijd wel 20 euro waard, dus dan haal ik ipv 1,20 euro wel 6 euro per dag binnen.
Maal 30 dagen in de maand is 180 euro.
Lekker toch voor niets doen?
En je kan er altijd nog een kaartje naast zetten.
Of als je de 5850 hebt, kan je er 4 plaatsen.

einde knipsel...

In April 2012 op 4 dollar per bitcoin erin, had je nu 44 dollar tot 46 dollar voor terug.
Summary

Last Trade44.72

Best Bid44.72

Best Ask44.848


8000 acht duizend erin en nu 92.000 tweennegentigduizend eruit, had je nu 84.000 schone , pure winst.
Wie heeft er zo'n tip voor mij waar als ik 8 duizend inleg met 80 duizend winst binnen 1 jaar weg kan?

Dat jullie maar weten dat ik jullie adviseerde om op 4 dollar in te stappen, nog geen jaar geleden.

Kijk zelf maar wat 1 jaar geleden 1 bitcoin waard was , dus koste.

Hier de stijging van 2 maanden tijd; http://bitcoincharts.com/markets/mtgoxUSD.html

Altijd lekker het gelijk aan jouw kant te hebben.
Familie en alle bekenden gestimuleerd en geadviseerd in te stappen om te beleggen of om ze te maken. Wat ik zelf doe (ook pas) sinds april 2012...dat zelf maken.
 
Laatst bewerkt:
Ik vind het wel jammer hoor dat er totaal geen reactie komt of hwam op mijn idee/voorstel.
Dus je CPU (Centrale processor unit)voor folding gebruiken, en als je bij volding@home ook je beeldkaart uit besteed.
Althans de rekenkracht van de GPU, dat te veranderen en dus met je GPU (Grafische processor unit) bitcoins maakt.
Op 13 Januari 2013 was die bitcoin €15 euro en nu 2 maand later €45 euro.
Dat is 300% en totaal geen reactie...van niemand niet.

En serieus...,... een email versturen is vele malen moeilijker.

Je maakt een portomonnee aan en krijgt dan een nummer
Je opent bitminter en je plakt je nummer er in en je bent geld aan het maken.

In december 2012 kreeg je twee keer zoveel voor het uitbesteden van je rekenkracht, maar 300% van $15 naar $45 in 2 maanden is toch ook niet slecht.

http://bitcoincharts.com/charts/mtgoxUSD#rg60ztgSzm1g10zm2g25zv

Eigenlijk dacht ik dat de winst veel hoger zou zijn, want op 12 januari heb ik iedereen die in mijn contacten stond op de bitcoin gewezen en er reclame voor gemaakt.

Dat is nog eens SPAM waar je iets aan hebt!

Voorheen als ik het over de bitcoin had waren er wel altijd opmerkingen.
Hoewel alleen maar negatieve, maar toch...

Nu helemaal geen reactie, van niemand niet...

Nada, noppes.

Als je computer toch aanstaat, waarom dan niet een zakcentje er gratis bij pakken?

Dat is een vraag....(hoor)...een reactie misschien...iemand....ergens....?


ZUCHT !!!



Hoe meer mensen bitcoins maken met hun GPU, des te meer mensen hun CPU aan Folding@home uit kunnen besteden.
Foldin@home kost toch stroom en internet is ook niet gratis en je computer is over een paar jaar ook weer aan vervanging toe...
Is het niet leuk dat al die onkosten door bitcoins betaald kunnen worden?

(Dit is ook een vraag, of in ieder geval een poging een reactie los te krijgen...)
Binnen 5 minuten ben je centjes aan het maken, maar het kan ook binnen 3 minuten...
Even een portomonneetje downloaden, java binnenhalen en bitminter aanzetten.

Gratis geld...
Makkelijk en leuk, of niet dan?

Dat was weer een vraag of in ieder geval weer een poging een reactie los te krijgen...

Dan help je 2 goede doelen in 1 keer.
Je CPU voor Folding@home
Je GPU voor jezelf
Maar alleen als je jezelf een goed doel vindt natuurlijk.

Is dat niet het geval kan je bitminter later draaien en dit nr 1GT6sKWGWPeKrxehyYsQpMX7gFCWE3wkCo invullen.
Zorg ik er persoonlijk voor dat de rekencapaciteit van de GPU aan een goed doel besteed wordt.

Echt waar, ... ik zit nu echt niet op een reactie te vissen.
Dat heb ik al zo vaak geprobeerd, maar daar staan de sterren niet in een goede positie voor.

Seti@home wil ook wel de rekenkracht van uw computer.
Wie weet is het net uw computer die contact legt met buitenaards leven...

En dan?
Dan niets...
Maar stel dat dat buitenaardse leven een heel lang leven heeft, dan kan u nu een vraag stellen waar u over 50 jaar een antwoord op krijgt, moeten ze wel om Alpha-centauri op een planeet draaien, in dat geval hoeft u maar 52 jaar op antwoord te wachten.

...zucht...weer geen reactie zeker....zucht....
Tis w, ja tog ... f nie dn ?
...zucht...
 
Als iemand niet wil reageren, dan krijg je geen reactie, het is niet zo dat we op het forum verplicht zijn om overal op te reageren. Iedereen staat vrij om een antwoord te geven of niet.

Ik vind wel dat je te veel vraagt naar reactie en ik denk dat vooral de laatste 4 reacties over bitcoins wat ergernissen oproepen in dit topic en je door deze dingen geen reactie krijgt. Dit topic gaat niet over bitcoins maar over Folding@Home. Dus nu graag weer on-topic.
 
Goedendag,

zijn mensen hier nog aan het folden?!

zie namelijk geen activeit op de Teamsite.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Helemaal stilgevallen dus.
Ik ben er op gegeven moment mee uitgescheden, doordat de gemaakte foldings niet werden geaccepteerd wegens fouten (6 x achterelkaar) en daarvoor laat ik mijn hardware niet extra werken.
 
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan