• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Installatie update

Status
Niet open voor verdere reacties.

benmiddag

Gevestigd lid
Lid geworden
14 dec 2007
Berichten
333
Waarderingsscore
0
Onderstaande update wordt niet geinstalleerd.
Heeft iemand hier een oplossing voor?

KB951847: Microsoft .NET Framework 3.5 Service Pack 1 en .NET Framework 3.5 Family Update x86 voor .NET-versies 2.0 tot en met 3.5 installeren (update 1 van 1)...
 
je zou kunnen proberen deze updates handmatig te installeren. Via deze LINK
 
Dat zou kunnen, was het niet dat ik een herstel heb uitgevoerd. Daarna vroeg hij niet meer om die update.
Ik denk dat het te maken heeft dat Windowa 7 Advisor heb uitgevoerd.
Na de herstelprocedure stond die er niet meer op.
Ondanks dat ik windows update heb uitgevoerd gaf hij niet aan dat de bewuste update ginstalleerd moest worden.
Of het nu opgelost is afwachten.
In ieder geval bedankt voor het advies. Mocht ik het alsnog tegenkomen meld ik me weer.
 
Hallo ,
moet ik ook naar die link gaan met mijn update probleem ?

Onderstaande update wordt niet geinstalleerd.
Heeft iemand hier een oplossing voor?
KB953297: Beveiligingsupdate voor Microsoft .NET Framework 1.1 Service Pack 1 voor Windows 2000, Windows XP, Windows Vista, Windows Server 2008, Windows 7 en Windows Server 2008 R2
 
Hallo allemaal,

Ik zie gelukkig dat ik niet de einige ben met het update probleem, niet dat ik het andere ook gun, maar goed.

Ik heb dus ook z'n melding, KB953297: Beveiligingsupdate voor Microsoft .NET Framework 1.1 Service Pack 1 voor Windows 2000, Windows XP, Windows Vista, Windows Server 2008, Windows 7 en Windows Server 2008 R2, na de poging de update uit te voeren.

Deze melding heb ik al een tijd, ik had gehoopt dat MS. dit van zelf zou oplossen maar niet dus. Nu hoop ik dat er iemand is met een goede oplossing.

Alvast bedankt,
Fair.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan