• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Windows Live Messenger installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

nicky56

Nieuw lid
Lid geworden
14 feb 2009
Berichten
3
Waarderingsscore
0
Beste,

Ik had voordien messenger 8.1 Bij het opstarten van deze kreeg ik een bericht om de nieuwe versie te installeren. Bij het downloaden van windows live draaide hij terug met de melding. abord 0 x 8000 4004, doch heb ik niets geannuleerd. Ik krijg windows live niet genstalleerd. Heb de oude versie reeds verwijderd, geprobeerd met het tijdelijk uitschakelen van firewall. Ik heb service pack 3, moet ik service pack 2 ook installeren omdat er vermeld staat dat SP2 noodzakelijk is voor windows live of is SP3 voldoende en zo ja, hoe moet ik SP2 installeren? Kan mij iemand helpen aub ?
 
Beste,

Ik had voordien messenger 8.1 Bij het opstarten van deze kreeg ik een bericht om de nieuwe versie te installeren. Bij het downloaden van windows live draaide hij terug met de melding. abord 0 x 8000 4004, doch heb ik niets geannuleerd. Ik krijg windows live niet genstalleerd. Heb de oude versie reeds verwijderd, geprobeerd met het tijdelijk uitschakelen van firewall. Ik heb service pack 3, moet ik service pack 2 ook installeren omdat er vermeld staat dat SP2 noodzakelijk is voor windows live of is SP3 voldoende en zo ja, hoe moet ik SP2 installeren? Kan mij iemand helpen aub ?

neen sp2 wilt zeggen dat jij SP2 of hoger moet hebben. jij SP3 --) hoger

probeer dit eens? http://www.fixya.com/support/t1707639-error_80004004_trying_download_windows
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan