• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Muisaanwijzer

Status
Niet open voor verdere reacties.

dagini

Vaak hier
Lid geworden
14 mrt 2008
Berichten
680
Waarderingsscore
0
Mijn muisaanwijzer welke std een pijl is verandert in een handje wanneer ik over de pagina beweeg dit was vroeger niet het geval!
kan iemand mij zeggen hoe dit komt en hoe ik dit kan wijzigen??
het lukt mij ook niet om bv om een gedeelte van een tekst op een site te selecteren
heb dit vroeger al een gehad en toen kunnen oplossen met systeemherstel maar nu blijft het bestaan,
antivirus en antispyware laten draaien maar niets gevonden
 
niemand die kan helpen,,
 
Beetje laat, maar probeer het volgende:
Configuratiescherm--->klik op muis--> eigenschappen muis-->tabblad muisaanwijzer--> kies gewenste pijl
 
Is de muis schoon?
Blijven er geen knoppen hangen?
Doet de muis het op een andere computer ook?
Doet een andere muis het op deze computer ook?
 
heb de instellingen van de muis reeds een paar keer gewijzigd maar dit geeft geen oplossing!
en ja de muis doet het probleemloos op een andere pc
heb intussen firefox geinstalleerd en daar heb ik dit probleem niet , het probleem is er enkel met IE
 
Heb je op het tabblad Geavanceerd van de internet opties al eens alles hersteld?
 
yes Gollem ik denk dat dit de oplossing is
bedankt voor de tip
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan