• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Geen toegang tot usb/externe HD in 2de account

Status
Niet open voor verdere reacties.

integral3

Nieuw lid
Lid geworden
15 mei 2007
Berichten
21
Waarderingsscore
0
Sinds enige tijd heb ik last dat ik geen toegang meer heb tot mn usb en/of mn externe hd. Ik heb nog steeds de oorspronkelijke account op mn pc en dan gaat het goed en is alles ook direct zichtbaar, echter ik werk bijna altijd van mijn nieuwe 3 jaar geleden aangemaakte account. Heeft altijd goed geweerkt welke account ik ook acitveerde maar nu dus niet meer. Weet iemand een oplossing. Werk met winxp.
 
hallo,

ook ik heb nu sinds enkele weken dat mijn 2 USB poorten in windows XP niet meer door het systeem te vinden zijn.
staan ook niet meer onder apparaten beheer zichtbaar.
wie weet hoe je deze USB poorten weer terug haalt.

jan
 
Sinds enige tijd heb ik last dat ik geen toegang meer heb tot mn usb en/of mn externe hd. Ik heb nog steeds de oorspronkelijke account op mn pc en dan gaat het goed en is alles ook direct zichtbaar, echter ik werk bijna altijd van mijn nieuwe 3 jaar geleden aangemaakte account. Heeft altijd goed geweerkt welke account ik ook acitveerde maar nu dus niet meer. Weet iemand een oplossing. Werk met winxp.
zet de gebruiker in de groep administrator moet je even Googlen op control userpasswords2
hallo,

ook ik heb nu sinds enkele weken dat mijn 2 USB poorten in windows XP niet meer door het systeem te vinden zijn.
staan ook niet meer onder apparaten beheer zichtbaar.
wie weet hoe je deze USB poorten weer terug haalt.

jan

als er drivers voor bestaan moet je ze even opnieuw instaleren.
als ze er dan nog niet staan kijjk of ze er in je bios tussen staan. en anders even kabels binnen in je pc aandrukken.
o ja nog iets blanrijk in de forumregels staat dat je je vragen beter niet in andermans topic kan stellen maak dus even een nieuw topic aan
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan