• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Iexplorer.exe loopt vast tijdens download PDF-files

Status
Niet open voor verdere reacties.

tdsman

Nieuw lid
Lid geworden
25 jul 2009
Berichten
12
Waarderingsscore
0
Onder Windows-XP - Adobe Reader 9.2.0
Sinds enkele dagen krijg ik een vastlopen van Iexplore.exe (met max. processorverbruik) tijdens het downloaden van PDF-Files. Heb Adobe reeds opnieuw genstalleerd. Dank bij voorbaat
 
Re: loop tijdens download pdf-files

Hoe download je die pdf bestanden dan?
 
Re: loop tijdens download pdf-files

probeer het eens met een oudere versie heb je dan hetzelfde probleem
 
Re: loop tijdens download pdf-files

Hoe download je die pdf bestanden dan?

Door een dubbel-click op een krantenartikel (met aanduiding Download Pdf-file; nnnKb) of op een artikel op een site aangeduid op dezelfde manier, telkens staat het icoontje van Adobe erbij.
 
Re: loop tijdens download pdf-files

Indien je nu rechtsklikt op zo'n koppeling, dan krijg je de optie Doel opslaan in en de rest wijst zich vanzelf.

Ook kan je de pdfreader van te voren al opstarten en dan laat je het dokument eerst in de reader opstarten, in het menu heb je bij de nieuwste Adobe Reader al via Menuopties geregeld, dat de Opslaanknop in de menulijst staat! Daarna is het een fluitje van een cent, om het dokument lokaal op te laan!

Een en ander kan natuurlijk ook op deze wijze lang duren, indien velen datzelfde artikel tegelijkertijd bekijken/downloaden of wanneer aan het bekijken/downloaden van deze bestanden geen hoge prioriteit is gegeven op de betreffende server.

Kan je desnoods een paar links posten, zodat ik (en anderen natuurlijk) het kan uitproberen?
 
Re: loop tijdens download pdf-files

Met oplossing "opslaan" werkt het zoals met andere pfd-bestanden op mijn PC. Alvast bedankt hiervoor. Toch heb ik zo nog geen oplossing voor het rechtstreeks downloaden.
Hieronder een link waarin drie PDF-bestanden die bij mij een loop van Iexplore.exe veroorzaken
http://www.sportpaleis.be/nl/praktisch/wegwijzer/combiticket
 
Re: loop tijdens download pdf-files

Ik heb niks geen probleem - noch met downloaden via rechtsklikken, noch met het direkt openen in Adobe Reader 9.2!

Maar dat zal ook met mijn internetverbinding samenhangen (Ziggo kabelinternet - 20MB).

Mijn besturingssysteem is Windows 7.
 
Re: loop tijdens download pdf-files

Ziehier hoe ik het probleem oploste:
in Explorer
Tools
Folder options
File types
Kies Acro Filetype
Clic op change (to customize files with extension.....)

Thans krijg ik direct het document geopend in Adobe - zonder loop in Iexplore.exe.
 
Re: loop tijdens download pdf-files

Fijn, dat jezelf een oplossing hebt gevonden en dit ook laat weten!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan