• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

"Er is onvoldoende schijfruimte" bericht weg krijgen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Idool1

Nieuw lid
Lid geworden
31 jul 2009
Berichten
12
Waarderingsscore
0
Hoi allemaal,

Ik heb in totaal 3 harde schijven, de snelste en nieuwste is nog helemaal leeg hier draait winXP ook op.

De andere twee schijven staan helemaal vol met van alles en nog wat (ik koop telkens bij een volle hdd een nieuwe ;)) Hierdoor krijg is constant van de irritante ballonnetjes met "er is onvoldoende schijfruimte" :frusty: En windows zou het liefst hebben dat ik tot in het einde der tijden schijfopruiming zou draaien.

Mijn vraag: Hoe krijg ik die ballonnetjes "er is onvoldoende schrijfruimte" weg?

Ik weet zeker dat er een register sleutel voor is, het is me namelijk eerder wel gelukt. Toen heb ik het antwoord via google kunnen vinden. Nu gooi ik, na 2,5 uur van gefrustreerd zoeken, de handdoek in de ring. Ik weet gewoon weg niet meer waar ik naar moet zoeken...

Voor de oplossing alvast hartelijk dank!!

ps: in de tijd dat ik dit berichtje heb getypt heb ik 5 ballonnetjes langs zien komen... Ik word er echt helemaal gek van!!
 
Hoe groot is de systeempartitie, waar Windows XP opstaat en hoeveel vrije ruimte is daarvan nog over?
 
De systeempartitie is 500GB waarvan 453GB vrij. Ik zie niet wat dit met mijn probleem te maken heeft maar goed misschien helpt het. Ter volledigheid de andere schijven zijn 250GB en 80GB, beide helemaal vol (op 1-2GB na dan)

Ik ben nog steeds opzoek naar de registerkey die de schijfcontrolle ballonnetjes uitschakeld.
 
De systeempartitie is 500GB waarvan 453GB vrij. Ik zie niet wat dit met mijn probleem te maken heeft maar goed misschien helpt het. Ter volledigheid de andere schijven zijn 250GB en 80GB, beide helemaal vol (op 1-2GB na dan)

Ik ben nog steeds opzoek naar de registerkey die de schijfcontrolle ballonnetjes uitschakeld.

een pc zegt dat voor een reden neen?

Probeer eens te googlen?
 
Hoi allemaal,

Ik heb in totaal 3 harde schijven, de snelste en nieuwste is nog helemaal leeg hier draait winXP ook op.

De andere twee schijven staan helemaal vol met van alles en nog wat (ik koop telkens bij een volle hdd een nieuwe ;)) Hierdoor krijg is constant van de irritante ballonnetjes met "er is onvoldoende schijfruimte" :frusty: En windows zou het liefst hebben dat ik tot in het einde der tijden schijfopruiming zou draaien.

Mijn vraag: Hoe krijg ik die ballonnetjes "er is onvoldoende schrijfruimte" weg?

Ik weet zeker dat er een register sleutel voor is, het is me namelijk eerder wel gelukt. Toen heb ik het antwoord via google kunnen vinden. Nu gooi ik, na 2,5 uur van gefrustreerd zoeken, de handdoek in de ring. Ik weet gewoon weg niet meer waar ik naar moet zoeken...

Voor de oplossing alvast hartelijk dank!!

ps: in de tijd dat ik dit berichtje heb getypt heb ik 5 ballonnetjes langs zien komen... Ik word er echt helemaal gek van!!
lees deze post even goed door want dit is een antwoord van niks
 
Zeuske en vooral ddd, waar maken jullie je nu druk om?

Waarschijnlijk omdat jullie mijn eerere bericht niet hebben gelezen?
 
Misschien is dit wat voor jou ;)


(Is natuurlijk maar een grapje, maar ik kan me niet voorstellen dat je echt 2,5 uur zonder resultaat hebt gegoogled...)
 


Waar kan ik hem bestellen??! :D
 
lol haha dat meende ik niet serieus :D maar toch bedankt mischien iets voor mijn moeder... (heeft al uitgevonden hoe de pc aanmoet!)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan