• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

XP doorstart USB problemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Andrei

Nieuw lid
Lid geworden
17 sep 2008
Berichten
3
Waarderingsscore
0
Ik heb het volgende probleem. Hiermee ben ik tot 2 keer toe naar de computerzaak geweest waar ik mijn PC heb gekocht. Zij hebben het probleem nog steeds niet opgelost.

Nadat ik software van een handycam op de PC zette wilde XP niet meer normaal opstarten. XP startte op, het F8 scherm kwam in beeld en sloeg af, startte weer op etc. Geen enkele optie van het F8 scherm werkte (veilige modus etc).

Als ik XP wilde herstellen via de CD-rom kreeg ik een foutmelding.
Blauw scherm met oa volgende info:
----------------------------------------------------------------
Er is een probleem gevonden: Windows XP is afgesloten om schade aan uw computer te voorkomen

Technische informatie:

Stop: 0x0000007E (0xc0000005, 0xF748E0BF, 0xF78DA208, 0xF78D9F08 )

pci.sys-Adress F748E0BF

base at F7487000, Datestamp 3b7d855c
------------------------------------------------------------------------
Op PC zaak hebben ze daarna de bootsector opnieuw geschreven (die was corrupt)
Thuis had ik toch weer hetzelfde opstartprobleem als er een USB apparaat aan hing (HUB, draadloos toetsenbord,etc)

De PC zaak heeft daarna XP hersteld.

Ik kan mijn PC weer opstarten, maar nu kreeg ik problemen met aanmelden van USB apparaten. Eerst lukte het niet om mijn draadloze toetsenbord aan te melden, daarna mijn USB portable hard disk. Na een tijdje lukte dat wel weer, maar een externe USB DVD brander ziet hij niet.

Met een niet USB toetsenbord en muis heb ik geprobeerd opnieuw XP te installeren.

Weer krijg ik datzelfde blauwe scherm met de eerder genoemde foutmelding. Ik kan dus XP niet installeren.

Wat is de kern van het probleem? Is het een softwareprobleem of een hardwareprobleem?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb het volgende probleem. Hiermee ben ik tot 2 keer toe naar de computerzaak geweest waar ik mijn PC heb gekocht. Zij hebben het probleem nog steeds niet opgelost.

Nadat ik software van een handycam op de PC zette wilde XP niet meer normaal opstarten. XP startte op, het F8 scherm kwam in beeld en sloeg af, startte weer op etc. Geen enkele optie van het F8 scherm werkte (veilige modus etc).

Als ik XP wilde herstellen via de CD-rom kreeg ik een foutmelding.
Blauw scherm met oa volgende info:
----------------------------------------------------------------
Er is een probleem gevonden: Windows XP is afgesloten om schade aan uw computer te voorkomen

Technische informatie:

Stop: 0x0000007E (0xc0000005, 0xF748E0BF, 0xF78DA208, 0xF78D9F08 )

pci.sys-Adress F748E0BF

base at F7487000, Datestamp 3b7d855c
------------------------------------------------------------------------
Op PC zaak hebben ze daarna de bootsector opnieuw geschreven (die was corrupt)
Thuis had ik toch weer hetzelfde opstartprobleem als er een USB apparaat aan hing (HUB, draadloos toetsenbord,etc)

De PC zaak heeft daarna XP hersteld.

Ik kan mijn PC weer opstarten, maar nu kreeg ik problemen met aanmelden van USB apparaten. Eerst lukte het niet om mijn draadloze toetsenbord aan te melden, daarna mijn USB portable hard disk. Na een tijdje lukte dat wel weer, maar een externe USB DVD brander ziet hij niet.

Met een niet USB toetsenbord en muis heb ik geprobeerd opnieuw XP te installeren.

Weer krijg ik datzelfde blauwe scherm met de eerder genoemde foutmelding. Ik kan dus XP niet installeren.

Wat is de kern van het probleem? Is het een softwareprobleem of een hardwareprobleem?


http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=432707

mssn heb jij hier iets aan

Maar het is een geheugen probleem denk ik (zoals jij kan lezen)

http://www.memtest86.com/ = geheugen testen :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan