• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Foutmelding: fltlib.dll ontbreekt bij installatie firewall

Status
Niet open voor verdere reacties.

harry51

Junior lid
Lid geworden
9 aug 2007
Berichten
54
Waarderingsscore
0
Wie kan me helpen?

Ik heb de gratis versie van de Online Armor firewall gedownload. Aan het eind van de installatie kwam een melding, dat het fltlib.dll-bestand ontbreekt. Ik kan het programma nu niet opstarten.
Het gekke is dat Online Armor wel gewoon in de softwarelijst in Configuratiescherm, en dat ik 'm ook niet kan de-installeren. Ook dan verschijnt de melding, dat dat fltlib.dll-bestand ontbreekt...

Wat moet ik doen?
 
Re: fltlib.dll ontbreekt bij installatie firewall

Wat is daar dan fout gegaan?

Als Systeemherstel niet is uitgeschakeld, ga dan met Systeemherstel terug naar het punt voordat die OnlineArmor firewall is genstalleerd!

Een heel goed alternatief is ZoneAlarm!
 
Re: fltlib.dll ontbreekt bij installatie firewall

Bedankt voor de tip.

Ik had ONline Armor gekozen omdat ik had gelezen dat hij vrij licht draait. Ik probeer nl. een firewall te installeren op een pc met een niet zo snelle processor. Vraagt ZoneAlarm veel van het geheugen?
 
Re: fltlib.dll ontbreekt bij installatie firewall

Bedankt voor de tip.

Ik had ONline Armor gekozen omdat ik had gelezen dat hij vrij licht draait. Ik probeer nl. een firewall te installeren op een pc met een niet zo snelle processor. Vraagt ZoneAlarm veel van het geheugen?

Pentium 233 MHz of krachtiger
Geheugen: 128 Mb (voor Windows XP) 64 Mb (voor Windows NT/2000) 32 Mb (voor Windows Me/98)
Besturingssysteem: Windows XP Home-Pro/2000/NT/Me/98
Vrije ruimte op harde schijf: 10 Mb
andere: cd-romspeler, Internetaansluiting

is voor zonealarm :)

of kijk eens hier? http://www.gratissoftwaresite.nl/downloads/firewalls
 
Re: fltlib.dll ontbreekt bij installatie firewall

Bedankt. Dan misschien toch maar de PC Tools firewall.
 
ZoneAlarmFree is echt wel een stuk betrouwbaarder dan de PC-Tools Firewall, mede omdat deze firewall bij de bewaking van poorten tekort kan schieten!
 
Ok, dan stap ik over op ZoneAlarm.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan