• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Nieuwe stijlen

De kerststyle is wel wel geinig, die andere vind ik te saai overkomen.
 
Ik zie alleen bij de NCF Stijlen de "Bekijk nieuwe posts" en "Nieuwe posts laatste 24 uur"

Ik vindt de Transparencity skin wel mooi, maar ik mis die linkjes!
Kunnen die ook in de andere skins komen?

Bedankt!
 
(ps: Mag de Christmas style niet het hele jaar beschikbaar blijven aub. :blush: 'k wil die eigenlijk wel behouden :blush: )
 
Ja, die vond ik ook zo leuk!
Vote for Christmas Style! :lol:
 
Ik zie alleen bij de NCF Stijlen de "Bekijk nieuwe posts" en "Nieuwe posts laatste 24 uur"

Ik vindt de Transparencity skin wel mooi, maar ik mis die linkjes!
Kunnen die ook in de andere skins komen?

Bedankt!
*schakeld snel over naar andere skin omdat die niet wist dat die linkjes bestonden*


edit er staat nogsteeds bij mij naast het bericht

ddd<SCRIPT type=text/javascript> vbmenu_register("postmenu_577532", true); </SCRIPT>
Appreciated Member



Geregistreerd: 23 november 2008
Berichten: 639
Heeft bedankt: 5
Is bedankt: 9
Style: Transparencity
waarom veranderd die niet
 
Omdat het niet je standaard skin is denk ik, die moet je instellen op je profiel

En ik heb al een linkje gevonden, maar die linkjes in NCF 3.0 zijn handiger vind ik
 
je zei dat je linkjes had gevonden
 
Alleen nieuwe berichten, bovenin het menu
Maar dat vind ik niet prettig
 
Wie gebruikt 3.1 Stepstone?
 
Aaaah!!!
Ik dacht dat je een grapje maakte maar de StepStone skin bestaat ook nog :S

STEPSTONE NEEMT HET NCF OVER!!
 
Wat zeuren jullie, er bestaat alleen een NCF 3.1.
 
Dat is dus gewoon NCF 3.0 met allemaal StepStone reclame erin :)
 
Lol dikke Fail At NCF 3.1

Wie verzint dat? :p
 
Lol inderdaad xD

Totaal nutteloos, en er is een regel te lang in het frame, nu is het helemaal hopeloos.

Ook heeft ie in de lijst 2 streepjes meer
 
Ja idd, dat maakt alles storend :lol:
Ik denk dat ze met die 2 streepjes dit willen maken omdat het een subversie van 3.0 is:
  • NCF 3.0
    • NCF 3.1
 
En zowaar, NCF 3.15 heeft zich aangediend.
Persoonlijk vind ik het nu wel heel ver gaan, 3.1/3.15 bieden niets nieuws, behalve reclame. Deze is ook nog eens uitermate slecht ingeplakt, in een frame dat te klein is voor de (te lange) tekst.

Ik weet niet of dit het doel is van het forum, maar de reclame gaat straks extreme vormen aannemen, en niemand is daar blij mee.

En waar blijft die doneer button nou?...
 
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan