• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Fysiek geheugen

Status
Niet open voor verdere reacties.

michiel2

Senior
Lid geworden
18 apr 2009
Berichten
3.113
Waarderingsscore
1
hallo

ik heb mijn laptop nu aan staan en hij is echt heel erg sloom alles wat ik doe dan staat er bij van hij reageert niet meer
en mijn fysieke geheugen staat dan ook op 96 %
help

alvast bedankt

michiel
 
Mogelijk is je notebook genfecteerd met malware!

Download, installeer en blijf a-squared Free 4.5 gebruiken.

Direkt na de installatie wil ook a-squared Free 4.5 updaten.

Dat verhinder je. Start a-squared Free 4.5 en klik op Configureer updates en haal dan het vinkje weg bij Extra talen installeren!

Hierna kan je a-squared Free 4.5 de nieuwste definities binnenhalen.
Nadat de update gedaan is kies je voor Grondige Scan.


Download a-squared Free 4.5


VISTAGEBRUIKERS: klik de betreffende snelkoppeling met rechts aan en kies voor Eigenschappen.
In het Eigenschappenvenster klik je dan op de knop Geavanceerd en zet je een vinkje bij Als administrator uitvoeren.



Post het log van a-squared!
 
a-squared Free - Versie 4.5
Laatste Update: 13-12-2009 16:46:27

Scan instellingen:

Scan type: Snelle Scan
Objecten: Geheugen, Sporen, Cookies
Scan archieven: Aan
Heuristieken: Uit
ADS Scan: Aan

Scan starten: 30-12-2009 15:20:03


Gescand

Bestanden: 538
Sporen: 587665
Cookies: 76
Processen: 61

Gevonden

Bestanden: 0
Sporen: 0
Cookies: 0
Processen: 0
Registersleutels: 0

Scan einde: 30-12-2009 15:23:54
Scan tijd: 0:03:51
--- automatische edit ---
ik was even op internet en ik kreeg een melding van adobe
een script in deze film zorgt ervoor dat adobe flash player 10 langzaam wordt uitgevoerd als dit wordt voortgezet zal de computer mogelijk niet meer reageren wilt u het script afbreken
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hallo Michiel, in plaats van de grondige scan heb je de snelle genomen!

Vertel eens, hoeveel processen geeft Taakbeheer aan en wat is op dat moment je processorgebruik?
 
In mijn Vista Ultimate draaien momenteel 57 processen!

Indien je in Taakbeheer op de tab Processen klikt, vindt je daar dan een proces of processen met een behoorlijk Processorgebruik?
 
ja
er staat iexplore.exe is cpu 2 geheugen 49.968
iexplore.exe cpu 0 26.284
explorer.exe cpu 0 22.980
--- automatische edit ---
en ik had de scan nog dip laten scannen maar daar had hij ook niets gevonden
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hallo Michiel, eerst de beste wensen voor jouw in dit nieuwe jaar.

Wat je nu laat zien, die tweemaal iexplore.exe - die gebruikten op dat moment geen processorverbruik, maar wel geheugen.

Dat is echter heel normaal, indien Internet Explorer openstaat met twee webpagina's.
Zou je er op dat moment nog een webpagina erbij openen, dan vindt je bij de processen driemaal iexplore.exe!
 
Hallo Michiel, eerst de beste wensen voor jouw in dit nieuwe jaar.

Wat je nu laat zien, die tweemaal iexplore.exe - die gebruikten op dat moment geen processorverbruik, maar wel geheugen.

Dat is echter heel normaal, indien Internet Explorer openstaat met twee webpagina's.
Zou je er op dat moment nog een webpagina erbij openen, dan vindt je bij de processen driemaal iexplore.exe!

ja bedankt en natuurlijk jij ook de beste wensen

maar wat kan dan het probleem geweest zijn dat hij op 96% stond hij was toen alleen bezig met een virus scan
 
Het kan gebeuren dat een antivirusscan behoorlijk wat processorverbruik opeist!

Daar is niks vreemds aan. Het is misschien een optie, indien je wekelijks zo'n scan uitvoert, dat op een moment te laten doen, als je bijvoorbeeld zelf met de avondmaaltijd bezig bent!
 
Het kan gebeuren dat een antivirusscan behoorlijk wat processorverbruik opeist!

Daar is niks vreemds aan. Het is misschien een optie, indien je wekelijks zo'n scan uitvoert, dat op een moment te laten doen, als je bijvoorbeeld zelf met de avondmaaltijd bezig bent!

maar er zijn geen beteren virus scans die gratis zijn
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan