• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Berichten Via Netwerk Verzenden

Status
Niet open voor verdere reacties.
N

Niels22

Gast
eej

ik heb een probleem ik zit op school en ik zou graag berichte via het netwerk wille verzende :p

Het downloaden van een speciaal programma kan niet want alles wat je installeerd wordt geblokt

maar het schijnt ook te kunnen via start-->uitvoeren, en vervolgens een commando typen

kan iemand me hier helpen??
 
Hier was geloof ik al eens een draadje over, toch? Ook op een school en dat gaf gedonder. Iemand was er erg trots op dat het hem zomaar lukte maar hij werd gesnapt .... of zo.
 
Start --> Uitvoeren --> Cmd --> Net send computernaam bericht

of gebruik mijn programma van 28,0 kb :p toevallig net gepost voor frankw
het is niet helemaal af maar je kan er mee verzenden

ClickY

Hier was geloof ik al eens een draadje over, toch? Ook op een school en dat gaf gedonder. Iemand was er erg trots op dat het hem zomaar lukte maar hij werd gesnapt .... of zo.
Yup dat was volgensmij ok bij mij :p als ik nog een keer op school in cmd kom mag ik 4 uurtjes nakomen <_<

pfff....

Grtz Game-Freak
 
bij mij op school staat er helemaal geen "uitvoeren" meer in start......hoe kan ik daar toch inkomen?
 
Dat is kraken wouter, daar doen we niet aan.


Bij mij werkt dat progje van je niet Game-Freak


Ik heb 2x winxp met sp2, maar krijg het bericht niet overgestuurd, heb die services ook al aangezet.


Misschien iets om naar te kijken, of het ligt hier aan mijn netwerk, maar de rest doet het wel gewoon.


Via de command box wil hier ook niet, dus zal wel aan een instelling liggen hier.
 
Ydieresis:
heb je bij alle2 de computers de service aangezet?
of zit je achter een hub?
 
Ik heb ze beide aangezet, via pc naam wil niet, via ip wil niet, ik zit niet achter een hub, maar achter een multi-pc modem.

Verder werken alle netwerk dingen wel, behalve dat net send.



Ik hbe wel een ander proggie waar het wel mee wil, maar ik wil eigenlijk dat het met die van jouw ook lukt.
 
in win XP moet je de "alerter" en de "messenger" service aanzetten om berichten te verzenden over het netwerk ;)

Edit:
de messenger service is niet MSN messenger
 
Originally posted by Game-freak@29-03-2005, 11:52:41
Start --> Uitvoeren --> Cmd --> Net send computernaam bericht
eej dat eerste commando leek te werken, het Cmd, maar als ik het tweede ook invoer sluit de computer af <_<
 
Originally posted by NaNo@29-03-2005, 20:31:11
in win XP moet je de "alerter" en de "messenger" service aanzetten om berichten te verzenden over het netwerk ;)
Van die alerter wist ik helemaal niet :) nja miss als die aanstaat dat het wel werkt
 
Lijkt me wel dat netsend niet aanstaat bij je op school.
mogelijkheden tot uhm kraken tjah.....
open kladblok
typ in
@echo off
cmd of mmc of gpedit

dus
@echo off
mmc

opslaan als test.bat (alle bestanden)
 
Originally posted by Purplesparks@07-04-2005, 18:41:19
Lijkt me wel dat netsend niet aanstaat bij je op school.
mogelijkheden tot uhm kraken tjah.....
open kladblok
typ in
@echo off
cmd of mmc of gpedit

dus
@echo off
mmc

opslaan als test.bat (alle bestanden)
Volgens mij mag je dat kraken niet vertellen hiero..
 
is dat wel echt kraken ? zo ja dan mag een admin het wel verwijderen.
tis eerder gewoon een makkelijke verwijzing.

kladblok het kraakprogramma :p lol
 
Het is niet echt kraken,

In uitvoeren komen zonder dat je er rechten voor hebt wel.


Ik weet niet wouter, als je van school geschopt wilt worden moet je de systeembeheerder vooral dwars gaan zitten, kunnen die lui echt niet tegen.



Dus ik zou hierbij zetten,

Op Eigen risico.
 
Originally posted by Purplesparks@07-04-2005, 18:41:19
Lijkt me wel dat netsend niet aanstaat bij je op school.
mogelijkheden tot uhm kraken tjah.....
open kladblok
typ in
@echo off
cmd of mmc of gpedit

dus
@echo off
mmc

opslaan als test.bat (alle bestanden)
hoe bedoel je opslaan alle bestanden..?
 
dat is het type opslaan als alle bestanden anders maakt ie er misschien een txt bestand van.
trouwens als jullie een beetje fatsoenlijke systeem en een redelijke slimme systeembeheerder hebben dan zit dit ook dichtgetimmerd.
 
Trouwens die link van je programma doet het niet meer Game-Freak


met alerter aan wil net send ook niet :(
Misschien blokt mijn router het?
 
jup volgens mij wel idd.. ik weet niet over welke poorten het gaat
 
zal eens kijken of ik even snel een andere versie kan maken die wel werkt :) dan post ik em in programmeren :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan