• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

D-link

Status
Niet open voor verdere reacties.

Youssef123456789

Vaak hier
Lid geworden
1 sep 2005
Berichten
681
Waarderingsscore
0
Hoi allemaal!

Ik heb een klein probleempje over mijn wifi connectie. Wel ik heb een Access point WAP54G Linksys, en een D-Link fast ethernet 10/100 Switch. Ik heb alles kunnen aansluiten op de juiste manier, enkel ben ik de WEP sleutel voor mijn D-Link switch vergeten :wacko:, ook heb ik de installatie cd kwijtgeraakt.

Nu, er is gn reset knopje op die switch om die WEP sleutel te resetten. Dus wou ik vragen hoe ik dit probleem zou kunnen oplossen? kan ik die software op internet vinden?

Ik heb ook een ander probleem die ik ondervind met mijn Dell laptop:

Bij de statusbalk, staat er bij batterij een melding van dat "ik moet overwegen om de accu te vervangen". Is dit nu noodzakelijk, of kan ik deze melding gewoon negeren? Mijn laptop blijft maximum 1 uur zonder adapter opstaan, en dat vind ik wel hl kort.

mvg :rules:
--- automatische edit ---
Een bijkomende vraag:

Ik heb van een vriend een Dell latitude d410 laptop gekocht. Op de icoontje van geluid (op statusbalk) staat er een kruis op, als ik een microfoon aansluit dan hoor ik nog steeds niets. Heeft dit te maken met drivers die ik nog moet installeren? of iets anders?

merci
 
Laatst bewerkt door een moderator:
hey,

heb een aantal drivers kunnen installeren, maar ik wist niet welke ik juist nodig had. de kruis op de volumeicoontje staat er wel nog steeds.

mvg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan