• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Remember When

Het YouTube icoontje is nu een blank plek geworden - vreemd genoeg gebeurde dat idem dito eerder ook in mijn eerdere phpBB forum.
Maar de koppeling werkt nog steeds.
 
@Abraham54 : heb je mijn veranderde vorige bericht ook gezien v.w.b. de mailnotificatie? In mijn profiel -> instellingen etc. etc. stond en staat die keurig netjes aangevinkt op 'directe e-mailnotificatie.......' (etc. etc.) dus ik baal er wel een heel klein beetje van, want als ik in een wat serieuzer topic waarin iemand een probleem heeft, een vraag terugkrijg en daarop niet meer reageer omdat ik niet weet dat er iemand terugreageert, dan komt dat nu niet bepaald netjes over denk ik.

En wat ik al eerder schreef : ik krijg wel mailtjes, maar lang niet altijd. Dat is wellicht het vreemde. Als in je profiel is aangevinkt dat je een directe notificatie wenst, dan kan het toch niet zo zijn, dat de forumsoftware in het ene topic besluit geen mail te sturen en in een ander topic weer wel......?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Helaas, jij bent niet de enigste met KPN-mail die problemen ondervindt.
Dus gebruik ook de mogelijkheid om je te abonneren op discussies.
 
En hier nog een klassieker :wink:

 
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Een wereld nog zonder de thans alom aanwezige smartphones.
 
Het lied "We zijn op de wereld om mekaar te helpen, nietwaar?" werd gezongen door Leen Jongewaard, Piet Rmer en Adle Bloemendaal. Ik genoot er toen van en nu weer. Ze zijn intussen allemaal dood. Adle ging als laatste. Ze stierf gisteren op 84-jarige leeftijd: https://nl.wikipedia.org/wiki/Adle_Bloemendaal
Ik vond het een heerlijk mens.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ja het is een tied van komen en gaan.

Maar ik mocht die serie ook graag zien,dat waren nog eens leuke stukken op de tv.
 
.. Ik nog een actief lid was op dit forum?
 
.. Ik nog een actief lid was op dit forum?

En dit forum kan jij dus ook nog steeds vinden; leuk weer eens iets van jou te horen.


1935 radio met Benny Goodman
- lekker lang luisteren naar muziek uit verleden tijd:

 
Laatst bewerkt:
Een wereld nog zonder de thans alom aanwezige smartphones.

Lijkt me heerlijk of misschien beter nog, zonder dat verdomde internet.:coffee: en met draaischijftelefoons
 
Mijn vorige post - daar was schijnbaar wat fout gegaan bij het posten; dat is nu gerepareerd.
Dus je kan nu heerlijk luisteren naar ballroom muziek uit de radio anno 1935.
 
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan