• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Reuzenpoot stelt zich voor

Wat is/was voor jou het beste Operating Systeem?

  • Linux

    Stemmen: 0 0,0%
  • Mac

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    6
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.

Reuzenpoot

Computerleek
Lid geworden
21 mrt 2010
Berichten
138
Waarderingsscore
0
Mijn interesse gaat niet cht uit naar computers, maar soms kom ik iets tegen waar ik niet uit kom als "Computerleek"!
Dan moet je de keuze maken tussen "aannemen wat je met Google tegen komt, er vanuit gaande dat wat er staat de juiste oplossing is" of zoals nu lid worden van een forum, gezien het aantal keren dat ik daardoor op het verkeerde been ben gezet!

Hetzelfde heb je met computerbladen, op de cover staat bijvoorbeeld "Alles wat je moet weten over Windows ......" , 's avonds als de kids naar bed zijn, pak je het blad om er vervolgens achter te komen dat het zakklopperij (een berg reclame en adviezen om toch maar te upgraden!) blijkt te zijn!
Dochter(13) en zoon(10) zijn helemaal gelukkig met "die oude rommel", ze kunnen chatten en hun zaakjes opzoeken voor school.

In de woonkamer staat "de centrale PC" en dan is er nog een laptop, die vervangen moest worden omdat onze "Reus" (labrador) als pup er met zijn tandjes wat toetsen had afgegraasd! (Voor de honden liefhebbers: die zonde is hem vergeven, vooral omdat hij er naast zat en ons aankeek op een manier van "knap h!").

Vandaar ook de naam Reuzenpoot gekozen, omdat nog steeds met grote regelmaat hier in huis te horen is "Reus, wegwezen met die vuile poten".

Ik ben uitgetreden uit het arbeidsproces (Baggerwerken) toen vrouw en kinderen te vaak lieten merken dat ze het niet leuk vonden als ik weer voor 6-9 maanden naar een oord vertrok waarvan ik soms niet eens wist waar het lag.

Goed ik heb me voorgesteld en hoop op dit forum meer te weten te komen over computers en software (waar ik aan boord op terug kon vallen op zo'n freak als ik geen contact kon leggen met het thuisfront).

Reuzenpoot.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Re: Reuzenpoot stelt zich voor.

:welkom:eek:p het forum.
 
Re: Reuzenpoot stelt zich voor.

:welkom: Op het Nationaal Computer Forum, Reuzenpoot
 
Welkom op het NCF, Reuzenpoot! :)

Grappig verhaal van die hond :lol:
 
:welkom: op dit forum
 
welkom op dit piekfijne forum
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan