• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Even voorstellen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

dick40

Nieuw lid
Lid geworden
1 apr 2010
Berichten
9
Waarderingsscore
0
Hallo forumleden.
Ik zal me hier ook even voorstellen:
Naam: Dick Baan
Woonplaats: Oosterhout N.Br. vandaag precies 50 jaar !! Ik ben geboren in Rotterdam en 2 april 1960 mee verhuisd met ons bedrijf naar Oosterhout.
leeftijd: 73 jaar, maar gelukkig nog helemaal van deze tijd.....
Ik gebruik mijn pc hoofdzakelijk voor het bespelen via MIDI van allerlei kerkorgels, welke van tevoren door professionele mensen en profi apparatuur, toets voor toets en register voor register zijn opgenomen in diverse kerken en kathedralen. En bespeelbaar zijn via het programma: Hauptwerk en een electronisch orgel met MIDI aansluiting. PC krijgt dus honderden .wav files te verwerken wanneer men speelt. Wie daar meer van wil weten: laat Google maar eens zoeken naar: Hauptwerk, daar vindt men de nodige uitleg.
En dit was in het "kort" mijn voorstelling.
Ik wens iedereen prettige Paasdagen en veel plezier met uw PC.
Dick.
 
Welkom op het Nationaal Computer Forum, Dick! :)
En gefeliciteerd met het feit dat u al 50 jaar in Oosterhout woont!
 
:welkom:eek:p het forum Dick.
 
welkom op ncf :rules:

veel succes!

greetz,
Jake
 
Welkom!
 
:welkom: op dit forum
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan