• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Opstart procedure vanaf inlogscherm heel traag

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jelte12

Junior lid
Lid geworden
26 sep 2008
Berichten
69
Waarderingsscore
0
Beste Allemaal,
Mijn windows 7 Enterprise doet er sinds kort heel lang over om van m'n inlog scherm tot aan m'n geladen bureaublad te komen.

Dus als ik m'n wachtwoord heb ingevoerd krijg ik eerst heel lang het ronddraaiende wieltje met Welkom, dan krijg ik een tijdje een zwart scherm en daarna is m'n bureaublad er pas.

Dat bij elkaar duurt ongeveer 30 seconden en dat vind ik erg lang.
Weten jullie misschien een oplossing.
Ik maak zeker minstens 1 keer per week m'n pc schoon dus daar zou het niet aan moeten liggen.

Mvg,
Jelte
 
Re: Opstart procedure vanaf inlogscherm heel traag.

35x bekeken, 0 reacties :O
 
Re: Opstart procedure vanaf inlogscherm heel traag.

Heb jje veel programma's die mee starten?
 
Re: Opstart procedure vanaf inlogscherm heel traag.

Ik had een soortgelijk probleem met XP. Ik had een extra DVD schrijver geplaatst en sindsdien duurde het opstarten opmerkelijk langer. Heb er ook geen verklaring voor.
--- automatische edit ---
Misschien heb je wat programma'tjes genstalleerd waardoor het langer duurt. Eventjes Windows 7 de tijd geven om alles in het cache geheugen te plaatsen. Na enkele dagen kan het opgelost zijn.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Re: Opstart procedure vanaf inlogscherm heel traag.

Je kan op Google tal van tips vinden voor een snellere opstartprocedure voor Windows 7. Wat je ook kunt doen is via msconfig zoveel mogelijk onnodige startprogramma's uitschakelen, idem voor OVERBODIGE services. Je kan de hulp inroepen van schoonmaakprogramma's. Zoek hiervoor dan wel goede schoonmaakprogramma's en kies niet klakkeloos zomaar alle instellingen van het programma. Voor je dit doen onthoud je goed de voorgaande instellingen en maak je misschien best een herstelpunt aan.

Groetjes,
PCLeekske

Beste Allemaal,
Mijn windows 7 Enterprise doet er sinds kort heel lang over om van m'n inlog scherm tot aan m'n geladen bureaublad te komen.

Dus als ik m'n wachtwoord heb ingevoerd krijg ik eerst heel lang het ronddraaiende wieltje met Welkom, dan krijg ik een tijdje een zwart scherm en daarna is m'n bureaublad er pas.

Dat bij elkaar duurt ongeveer 30 seconden en dat vind ik erg lang.
Weten jullie misschien een oplossing.
Ik maak zeker minstens 1 keer per week m'n pc schoon dus daar zou het niet aan moeten liggen.

Mvg,
Jelte
 
Re: Opstart procedure vanaf inlogscherm heel traag.

Zo'n opschoonprogramma is ccleaner, te downloaden op www.piriform.nl en een krachtige uninstaller is de revo uninstaller. Te vinden via google
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan