• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Rare pc gevallen

David

Verslaafd
Lid geworden
23 nov 2008
Berichten
9.462
Waarderingsscore
0
hoi,
het leek me wel leuk om een topic te maken waar je van de hele vage of rare momenten van de pc kan posten gewoon wat je kwijt wil. ik begin wel.

als ik op de plastic onderrand van mijn trust toetsenbord drukt gaat hij nullen typen 0_o
 
me pa had een trust illuminated keyboard gekocht, de letter E stond standaard als euroteken, en dit kon niet gewijzigd worden, daarentegen op zen oude logitech was er niets aan de hand, tobo weer teruggebracht en geld terug gehad :)
 
Dat krijg je als je trust koopt h ;)
 
al een keer gelezen, het word wachten tot mijn toetsenbord ontploft.
 
Wie koopt er dan ook een Trust -_-
 
Ik had een (Trust) muis die op een gegeven moment niet meer werkte op een muismat, maar alleen nog op een stuk papier. :huh:
 
ik heb een trust predator GM2500, ding wil niet stuk, maar dat zou kunnen komen doordattie vrijwel gelijk is aan een bepaalde logitech joystick.
ik weet niet precies meer welke maar ik heb deze joystick nu al ongeveer een jaar of 3 tot 4 en hij blijft werken
 
mijn toetsenbord deed het ook een jaar of twee goed tot een 2 weken tot een maand geleden
 
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan