• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

HTML voor gevorderden

  • Onderwerp starter jake4program
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
J

jake4program

Gast
ik ken al heel lang bijna alles van html, aangezien ik niet weet of dit wel alles was zou ik graag een website willen weten of een formulier van iemand waardoor ik te weten kom of ik alles ken van html, ook wil ik als het dan blijkt van niet, een soort van html cursus voor gevorderden ( tutorial ):eek:
:)
 
Re: html voor gevorderden.

Louisdji`s Grote 'Weet ik alles van HTML?' Test

Vraag 1:
Hoe zet ik een favicon in mijn gehele site?
 
Re: html voor gevorderden.

haha dat wist ik wel maar heb er niet zoveel aandacht aan besteed, wel weet ik nog dat je het in de header zet met de link tag dacht ik en dat je als extensie .ico moet nemen maar verder heb ik dat stukje cursus nog op mn pc staan hoor o zo grote Louisdji, haha
 
Re: html voor gevorderden.

Louisdji`s DDD's :agree: Grote 'Weet ik alles van HTML?' Test

Vraag 2:
Hoe plaats je tekst

:lol:
 
Re: html voor gevorderden.

haha, euhm nu ben ik aan het twijfelen hoor :biggrin:
ik denk dat text tussen zo tags moet en dat die tags <text> en </text> zijn, haha :biggrin:
toch bedankt voor het zo serieus te houden :biggrin:

greetz
 
Re: html voor gevorderden.

haha :biggrin:

icemar, ken jij mss een website waar ik misschien kan checken of ik alles van xhtml ken?
 
Re: html voor gevorderden.

hoe bedoel je dat ik kennelijk niet veel weet van xhtml?
het probleem zit hem alleen bij het maken van een lay-out en ik weet dat ik niet de enige ben dat nog steeds zoekt om ZELF een lay-out te maken en een navigaiebar, maar dat ik CSS helemaal ken zal ik ook niet zeggen, ik heb een cursus gehad waar ik alles van CSS leerde tot aan het boxing model enzo, want ik weet wel hoe CSS te gebruiken hoewel ik gewoon steeds twijfel bij het opmaken tussen xhtml en css zo kan je een discussie starten dat het beter is om met het boxing model te werken of om met een tabel te werken, ik wil gewoon weten hoe en met wat ik een lay-out maak :)
 
Zoals al eerder gezegd in www.w3schools.com staat vrijwel alles over HTML/CSS/PHP/Java :)

Deze tutorials zijn dan ook gemaakt door de mensen die deze talen ontwikkeld hebben.
 
@ icemar, mijn vraag over een lay-out heb jij en diabox al opgelost en ik ben nog steeds bezig ermee met de lay-out dan, maar wat mij betreft mag deze topic dicht want ik denk dat ik nog maar eens naar W3schools ga hoewel ik daar al vaak ben geweest en er ( bijna ) alles ken het is eigenlijk alleen CSS waar ik het nog soms een beetje moeilijk mee heb omdat ik niet weet wat ik waar moet gebruiken soms, maar voor de rest lukt het wel.
het was eigenlijk oorspronkelijk de bedoeling dat tag die ik nog mss niet kende aan bod kwamen of onbekende elementen, maar dan vindt ik het wel op W3schools als ik het niet weet dus...

:biggrin: allemaal bedankt!
 
Ja, volgens mij is Java van Sun Microsystems en een programmeertaal voor pc applicaties en Javascript een web taal? Wel verwarrend..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan