• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Mcafee probleem: niet mogelijk om "product installeren" uit te voeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tino

Gevestigd lid
Lid geworden
27 okt 2004
Berichten
268
Waarderingsscore
0
Hallo,

Ik hoop dat er mensen zijn met enige kennis van Mcafee;

Via mijn werk heb ik de mogelijkheid gekregen (grootafnemer van de Mcafee virusscanner) om ook thuis de prive-optie "security center" te installeren.

Ook op de pc's van de kids, op alle pc's draait XP maar op 1 Vista, en net op die gaat het dus niet zo lekker. Ik heb de software geinstalleerd, gerund en in 1e instantie, zegt ie dat alles up to date is. Echter na een bepaalde periode als ie weer updates wil binnenhalen, zegt ie dat je de optie "procuct installeren" moet uitvoeren en als ik dat gedaan heb zegt ie dat ie dat dus niet kan uitvoeren om een voor mij onduidelijke reden.

"Er doen zich problemen voor bij het activeren van uw mcafee producten." vervolgens zegt ie dat ik het product wel kan gebruiken maar geen updates krijg totdat ik activeer krijg ik geen updates?????? en elke keer dat ik dus wil activeren kom ik in dezelfde loop te zitten, om moedeloos van te worden dus.

HELP svp

Groeten,

Tino
 
Re: Mcafee probleem:niet mogelijk om "product installeren" uit te voeren.

ik heb een 3-users mcafee, wat wil zeggen dat je het voor 3 pc's kan gebruiken, als je zoiets hebt gekregen dan zal een vierde pc daar dus niet op werken en moet je bijkopen..... 't kan ook voor 1of 2 pc's en ook voor 4,5,of meer maar dat moet wel betaald worden. je kunt in je securitycenter zien wat je hebt.


groetjes golfkok
 
Re: Mcafee probleem: niet mogelijk om "product installeren" uit te voeren.

Ik gebruik thuis ook mcfee, en die loop heel goed bij mij, zoals Golfkok heeft al gezegd dat de licentie misschien geld is op 1, 2, 3 of 4 pc's, dus meerder pc's dan toegestaan mag niet en kan niet, zoals u misschien al weet mcfee is niet gratis u moet echt betallen om te gebruiken, het kan zijn dat u een proeftijd had van ongeveer 30 dagen daarna moet u betallen.

Groetjes Mada
 
Hallo Tino,

Ik zit met hetzelfde probleem. Ik heb nog getracht om de cookies beveiliging wat soepeler te maken (beveiliging omlaag) doch dat hielp ook niet.
Als jij eruit komt wil je dan een seintje geven?

Alvast dank!!

Ceesos
 
cookies hebben niets met het updaten van McAfee te maken...

McAfee beschikt wel over een chatfunctie met de helpdesk. Dat zou de oplossing kunnen aandragen voor beiden.
 
Dank voor de reactie. Je probeert dan maar van alles. Ik had ergens gelezen dat somige programma's met cookies werken als als je die niet toestond je bepaalde programma's niet kon laten werken. Wat lastig is dat McAfee je niet 's avonds helpt en ik moeilijk vrij kan nemen. Het door mij gekochte pakket Internet Security 2010 zou voor windows 7 geschikt zijn. Maar de help-functie van McAfee geeft besturingssytemen aan tot en met Microsoft Vista. Misschien zit het daar in.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan