• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Webgebruikertje stelt zich voor

Status
Niet open voor verdere reacties.

Webgebruikertje

Junior lid
Lid geworden
18 mei 2010
Berichten
75
Waarderingsscore
0
Hallo,

Ik ben dus het webgebruikertje en wil graag meer over computers en het gebruik daarvan leren. Heb een aantal problemen die ik graag aan de comm. wil voorleggen. In mijn vrije tijd houd ik me bezig met werken (want er moet natuurlijk wel geld binnenkomen), computeren, sporten, biertjes drinken en naar de bibliotheek gaan om een boek te lezen. Ik kijk ernaar uit om jullie te leren kennen, kennis op te doen en te delen. Wishing you the best I can.
 
Wel Webgebruikertje, van harte welkom geheten op dit fijne forum.
 
Van harte welkom hier :smile:
 
Bedankt allemaal. Hoop dat ik hier veel kan leren. Ik hou gewoon van computers! I love it!
 
:welkom: op het forum!
 
Welkom op dit mooie forum.

We hebben hier een groot assortiment aan members. De ene kan u alles aanbevelen op hardware gebied en de andere kan u weer helpen als u problemen heeft met Photoshop. Als u even zin hebt om lol te maken kunt u altijd de bar bezoeken. Zo kunt u daar mee tellen in het teltopic. of u doet mee met het woorden associatie topic. Ook kunt u al u vragen over het forum kwijt in het Schakel een mod/admin in gedeelte. Wij zijn zelfs in staat u te helpen met netwerk problemen.

Met vriendelijke groet,

DDD

PS. Als u nog vragen heeft kunt u altijd een brochure aanvragen

:lol::lol::lol:
 
David, bedankt voor de introductie. Ik heb zeker wat aan die links want die ga ik eens goed bestuderen. Heb genoeg computervragen te stellen dus dat komt helemaal goed. Hoop dat ik veel mag leren en mijn kennis weer door kan geven. Ik vind het nu al helemaal gezellig hier!
 
:lol:
neem je dat ook nog serius:lol:

Het was meer als grapje bedoelt:p
--- automatische edit ---
Maar je mag het ook serieus nemen
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Welkom op het Nationaal Computer Forum, Webgebruikertje! :)

@David, lol! :lol:
 
:welkom:eek:p het forum.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan