• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

WMC maakt met gegevens downloaden geen voortgang

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeathPixelMr

Bekend gezicht
Lid geworden
18 apr 2010
Berichten
117
Waarderingsscore
0
Hoi,

Ik heb een TV-Kaart in mijn pc. Ik heb de software van het programma zelf geinstalleerd waar ik gewoon live TV mee kan kijken. Aangezien ik WMC toch wat fijner vind wil ik liever live TV met WMC kijken.

Ik start WMC op, ga naar live-tv instellen, stel de juiste regio, voer mijn postcode in, accepteer de servicevoorwaarden... Maar dan, als WMC de gegevens voor de tv-instellingen wil downloaden maakt hij geen vooruitgang. Het programma blijft gewoon op 0% hangen, ik heb hem een keer de hele nacht door laten gaan, maar geen vooruitgang.

Dus mijn vraag; hoe kan ik de gegevens voor tv-instellingen downloaden?

Met vriendelijke groet,
Stan Mertens.

Update; ik heb het nu voor elkaar gekrege om wel tv te kunne kijken met WMC. Ik heb het "gegevens voor tv-instellingen downloaden" proces over geslagen door instellingen te veranderen. Maar ik zou natuurlijk nogsteeds willen weten hoe ik ze wel kan downloaden omdat de tv-gids van WMC heel erg handig is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan