• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Geen update meer in Vista

Status
Niet open voor verdere reacties.

toni42

Nieuw lid
Lid geworden
13 jan 2007
Berichten
9
Waarderingsscore
0
Vista kan niet meer updaten krijg telkens een foutmelding code 80072EFE
Heeft er iemand een oplossing daarvoor.
Alvast bedankt

mgv Toni
 
Ik heb precies hetzelfde probleem. Ook Windows Defender kan niet meer updaten.
Op een gegeven moment komt er bij mij ook een schermpje in beeld van: "Hostproces voor Windows-services werkt niet meer en is gesloten (door DEP volgens mij).
Daar had ik dus op gegoogled, stond ergens dat je 1 of ander bitsprogramma moest installeren. Nou, had ik dat gedaan, kwam er uiteindelijk te staan dat, dat programma niet vereist was en dat de installatie weer werd afgesloten. :S

Sinds 12 mei 2010 heeft Windows geen updates meer gezocht, terwijl ik hem ingesteld heb op automatisch updates zoeken (en installeren).

Was dus eigenlijk ook wel benieuwd of iemand een oplossing had. :$
 
ik heb het probleem ook maar is nog nie opgelost wie kan helpen??
 
Dankjewel voor de links en reacties! Het gekke is; volgens die microsoft update site, moet ik alle updates al hebben. Omdat de laatsten dus op 12 mei 2010 waren. En dan klopt het wel met wat er op mijn pc staat. Alleen de pc zegt elke keer dat m'n windows Defender verouderd is. En als ik daarmee naar updates zoek, krijg ik dus dezelfde fout als met de gewone windows update. Alleen de gewone updates schijnen dus al binnen te zijn. Maar waarom blijft die Windows Defender dan zo zeuren? (Vraag ik me af).
 
Klik eens via de Windows update op alle updates tonen.

En noteer dan de KB's - welke niet zijn genstalleerd!
En post die gegevens.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan