• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Forum werkzaamheden

YdieresiS

NCF Goeroe
Forumleiding
Administrator
Lid geworden
5 dec 2003
Berichten
36.385
Waarderingsscore
468
Dag Allemaal,

Woensdag zullen er werkzaamheden aan het forum gaan plaatsvinden. Onlangs is er een update gedaan om te zorgen dat je geen witte pagina meer voorgeschoteld krijgt na het plaatsen van een post. Helaas heeft deze update niet het gewenste effect gehad en wordt er woensdag gekeken naar andere mogelijke oorzaken van dit probleem. Hierdoor kan het zijn dat er woensdag een aantal functies niet, of niet naar behoren werken. Houd hier rekening mee, dit is dan een onderdeel van de werkzaamheden. Als alles voltooid is, dan houden we jullie hier van op de hoogte.

Rekende op jullie medewerking en begrip.

YdieresiS,
Namens het NCF Team.


--edit--
De werkzaamheden zijn uitgesteld naar maandag 7 juni.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb nog niets gezien wat niet werkt :agree: :adpower: (Y)
 
Hallo David, ik heb begrepen dat nu een en ander voor a.s. maandag gepland staat.
 
Ok hopen dat ik het dan ook niet merk :p
 
Er is al het een en ander veranderd merk ik. :)
 
Ja, zoals het Youtube frame dat weg is :)
Moest er wel ff aan wennen, zocht een filmpje en kon hem niet vinden
Kan je hem nog wel in sluiten met de YT tag?

Test:


//EDIT
Dat hierboven is dus een gewone YT link tussen de YT tags? :eek:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Misschien zijn de werkzaamheden nog bezig?? :|
 
Ik denk dat in de loop van de week dergelijke plugins weer worden ingeschakeld. Het gaat erom dat we kunnen onderzoeken wat de oorzaak is van de witte pagina's. Hier kan een bepaalde plugin de boosdoener in zijn of het forum zelf. Om uit te sluiten dat het de plugin's zijn, zijn die nu uitgeschakeld. Jeroen en Nils zijn er momenteel aan bezig en zullen ons wel op de hoogte houden van de status.
 
Lol, de index ziet er nu een beetje raar uit
Vooral de lay-out bij het handleidingen gedeelte, daar staat alles naast elkaar

Maar ik hoop dat Jeroen en Nils de bug vinden, want het is een hele irritante bug
 
Ja, zoals het Youtube frame dat weg is :)
Moest er wel ff aan wennen, zocht een filmpje en kon hem niet vinden
Kan je hem nog wel in sluiten met de YT tag?

Test:

//EDIT
Dat hierboven is dus een gewone YT link tussen de YT tags? :eek:

zo: alleen insluit code is voldoende
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Als ik nu met ipod touch naar ncf ga krijg ik nu normale skin. Dit vindt ik zelf fijner navigeren misschien kunnen we het dan zo houde .
 
Mijn door anderen duizenden bedankjes zijn verdwenen. Ik denk niet dat ze terug komen.:nikos::p
 
ahum, komt de functie nog terug waarbij je alle nieuwe berichten ziet sinds je laatste bezoek? En zo ja, wanneer? En zo nee, doe toch maar.

Ik ben nl. lui van aard en wil dus alles in n overzicht zien....
 
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan