• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Aanmeldscherm veranderen bij Windows 7

Status
Niet open voor verdere reacties.

FX_fighter

Nick's Computers
Lid geworden
14 aug 2008
Berichten
789
Waarderingsscore
0
Beste mensen,

Ik wilde heel graag mijn Windows aanmeldscherm veranderen... zodat er mijn naam bij komt te staan met mijn "bedrijfsnaam".
Ik heb dus wat gegoogeld en kwam wel wat tegen...
zie deze site:

http://oostdam.info/index.php/sectie-blog/42-vista-enwindows7vragen/105-windows-7-change-logon-screen

Heb dit allemaal gevolgd dit plaatje in de map gezet:
http://www.readersdigest.ca/wallpaper/1024x768/landscape03_1024x768.jpg

en uiteindelijk getest of het werkte.
Maar helaas zonder resultaat. Het scherm blijft het standaard Windows 7 aanmeldscherm weergeven.

Na nog van alles te proberen.. heb plaatje niet .jpg benoemt maar .bmp want zo stond mijn oude plaatje van Windows 7. Ik heb alles verwijdert. opnieuw gedaan opnieuw erop gezet heel veel mogelijkheden in die variatie. maar niks werkt.

Weet iemand hoe hij of zij het is gelukt om het toch voor elkaar te krijgen?

Alvast bedankt,

Groetjes Nick

PS. let niet op mijn vage zinnen af en toe:p (dislectie :p)
 
Probeer de tut hier van het ncf eens (is ook beter omdat ncf gewoon beter is :p)
 
ah geweldig! ik had al hier op NCF gezocht als eerst.. ik dacht die weten altijd wel raad.. :p
TOen kon ik nicks vinden dus ben maar gaan google :D

Super bedankt, zal nog wel ff laten weten als ut is gelukt!

Dankje
--- automatische edit ---
Geweldig!

Is gelukt had inplaats van REG_DWORD --> REG_QWORD gepakt....
dus nu is mijn probleem opgelost super bedankt!

Topic kan gesloten worden denk ik of niet?

THnks
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Zou het ook mogelijk zijn om de naam windows 7 onderaan te verwijderen in aanmelscherm? of nog beter het aanmeldscherm van mas OSX er in te zetten met ook de daadwerkelijke kaders om in te loggen? Oja, goedemorgen! ;-)

gr Mikebas
 
Hallo mikebas,
Het beste kun je een nieuw topic openen... Dat is misschien handiger... omdat deze topic al wat ouder is... maar pff ik denk wel dat dat moet lukken ik zal eens ff googlen:p
nieuw hier trouwens?

Welkom!;) :rules:

Groetjes Nick
--- automatische edit ---
je hebt er zoiezo wel programma's voor waarmee je het kan instellen.. maar ik kan niet egt iets vinden over logo veranderen..
maar waarom zou je dat willen? ( ik bedoel ben je dan geen trotse Windows gebruiker?):p
en trouwens.. als je toch liever iets anders wilt.. kun je beter mac kopen dan heb je niet alleen het uiterlijk van mac maar ook gwoon de rest....

Groetjes Nick
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan