• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Windows 2000: Fout 711: Kan Ras-beheer Niet Laden

  • Onderwerp starter grandPeintre
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
G

grandPeintre

Gast
Ik heb WINDOWS2000 als OS. Afgelopen heb ik mijn pc om onverklaarbare reden moeten opstarten via de cd van windows2000. Nu is mijn internet-verbinding weg en ik kan deze niet herstellen. Bij het toevoegen van een inbelverbinding krijg ik telkens de foutmelding : 'Kan de service Remote Access Connection Manager niet laden. Fout 711: Kan RAS-beheer niet starten.'
Nu heb ik op internet (via een andere pc) al achterhaald wat deze foutmelding betekent. Blijkbaar zou windows de modem (adsl) niet herkennen, maar toch is deze goed genstalleerd en staat deze ook in de lijst van aanwezige/aangesloten hardware (apparatenbeheer).
Bij het proberen om de uitgeschakelde services handmatig terug in te schakelen krijg ik telkens nieuwe foutmeldingen. Ik vind hierover niet echt duidelijke info om mijn internet-verbinding terug tot stand te brengen. Ook kan ik via externe toegang niet 'bellen' met de pc.
Weet iemand wat hier het probleem is en hoe ik dit zo snel mogelijk kan herstellen? Ik kan natuurlijk ook altijd windows2000 opnieuw volledig installeren, maar voorlopig is dit toch wel de laatste optie.
Alvast bedankt voor de reacties? :(
 
Ga eens naar documents en settings-all users-application data-Microsof-tnetworkconnectios-pbk aan je rechterzijde zie je nu een afbeelding van een telefoon met de naam rasphone.pbk, klik deze telefoon met je rechtermuis aan en kijk of hier staat alleen lezen. als deze alleen lezen is, het vinkje weghalen.

onder die documents en settings ook kijken bij andere users of je die rasphone kan vinden.

probeer het eens

En anders toch je internetverbinding uninstallen via software. pc afsluiten en opnieuw opstarten en opnieuw de internetverbinding installeren.
 
Frank,

ik heb alles geprobeerd zoals je had voorgesteld maar het probleem blijft. Ik heb ook een un-install van de modem gedaan en daarna de pc opnieuw opgestart met de windows2000 cd. Daarna opnieuw de modem genstalleerd maar het probleem blijft. Kan geen inbel-verbinding toevoegen! Telkens opnieuw krijg ik foutmelding 711. Ik zit nu wel een beetje met de handen in het haar. Ik vrees dat ik mijn systeem volledig opnieuw moet installeren en dat was nu net niet waar op zat te wachten!
Zijn er misschien nog alternatieven om dit euvel van de baan te helpen?

groeten
grandPeintre
 
En hoe staat je netwerkkaart onder hardware niet disabled of met een ? erdoor. En hoe is dit gekomen dat je ineens van cd moest booten? virus of iets anders, sta je nu in normale modes met alle rechten. Heb je alle kabels gecontroleerd van en naar je moden naar pc, zit je netwerkaart nog goed. Wordt deze herkend onder hardware. Is het mogelijk de software van je internetverbinding te verwijderen via software, startmenu, of progaramfiles.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan