• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Hou Je Computer Save

  • Onderwerp starter michael_myers
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
M

michael_myers

Gast
[hand]
Om je computer goed te beschermen zijn er veel porgramma's, misschien wel te veel.
Dat is natuurlijk wel irritant,want welke programma is nou eigenlijk de beste voor je computer.
Ik heb deze programma's staan, om mijn computer snel, veilig te houden.

1 Ik surf met mozilla Firefox.
Surven met internet explorer is levens gevaarlijk voor je computer, klinkt misschien overdreven,maar er zit zoveel lek in, dat de spyware of die andere shit, er zo in kan komen.Mozilla die nieuw is heeft veel voordelen dan IE, hij is veel sneller,veiliger(eign popupblocker)

2 Daarnaast heb ik microsoft antispyware, die mij online helpt tegen spyware.
dit is super van microsoft, eigenlijk komt de grootste schuld dat 80%procent van de computers besmet is.
Maar ze hebben nu deze spyware killer, die je online beschermt, ook kan scannen,wat spywarebalster niet kan.

3 ik heb ook ad aware, het is handig om elke avond effe simpel ad aware laat scannen.

4 Om mijn computer snel te houden heb ik ook nog dustbuster, cc cleaner
Deze twee programma's zijn misschien de lichtste, maar zeker wel de beste als het gaat om het schoonmaken van de computer.Cc cleaner kan ook fouten herstellen.

5 ik heb ook nog diskeeper lite.
Wat mensen vaak vergeten te doen is, is hun computer defragmenteren.
Ik vind het heel belangrijk, ik laat het dan ook zeker 1keer per week scannen.

Ik heb geen virusscanner, dat vind ik niet nodig, omdat ik via ftp, usenet download.
Maar toch laat ik elke zondag norten 2004 draaien, ik het op cd.
Ik download zondag ook meteen hitman pro, laat alles scannen,ondertussen is diskeeper wel klaar.
ik laat voor de laatste keer xp dustbuster, cc cleaner draaien.
mijn computer is dan weer de oude.
Ik verwijder alle programma's die hitman heeft gedownloadt, ik dank het.
ik ga dan weer verder.
zo gaat het elke week.
Hij blijft super
B)

[/hand]
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan