• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Webbrowser Niet Door Hotmail Ondersteund

Status
Niet open voor verdere reacties.

*Kingpin*

Lid
Lid geworden
23 jan 2004
Berichten
89.558
Waarderingsscore
229
hallo :)

kwou weer eens afsluiten zenne... wr iets raars:

Ik open mijn hotmailmail via hotmail ipv via outlook en zie nu wat ik krijg :eek: :
Beperkingen van de webbrowsersoftware
Je huidige software beperkt je mogelijkheid om Hotmailte gebruiken
Je gebruikt een webbrowser die niet door Hotmail wordt ondersteund. Als je je huidige browsersoftware blijft gebruiken, kunnen we niet garanderen dat Hotmail juist werkt.
We raden aan de browsersoftware bij te werken en het volgende programma te downloaden: Microsoft Internet Explorer 6.
maar ik hb MSI explorer 6 :huh:

en als ik de linkjes voor explorer 6 volg is het van "we' re sorry, we were unable to service your request" :huh:

iets bij mij of iets bij MS of iets bij hotmail of ... ?
Ik kan ook niet nazien of er updates zijn van windows xp op de MS site... dat scannen van 0%...33% etc begint ni?!

Weet mss iem. wat dit allemaal is, aub?
-----------------------------------------------------------------------------------------------
of is dit de 1 april van hotmail? <_<
-----------------------------------------------------------------------------------------------
GRMBLLL: en dit bij Google: "Uw browser heeft waarschijnlijk geen mogelijkheid om PDF bestanden te bekijken. Google adviseert om onze tekst versie van dit document te bekijken."
Hebk nog nooit gehad?!
 
ok, laat maar :lol:
heb alles onderstebovengezocht n gevonden wat er mis was :-D YEDIDIYESS !!!

mijn eigen onozele fout natuurlijk :rolleyes: (en natuurlijk weer verband met Norton... <_< )

Dit was er gebeurd:
ik had testraks bij Norton - options- internet security - global settings- information about your browser op BLOCK gezet ipv PERMIT ....

en blijkbaar is die info nodig voor dingen zoals hotmail (via outlook ging hij ook ni meer, altijd melding 0x800ccc33, als ge dat opzoekt met google kwam ik uit op de lan-proxy verbindingen en op browserinfo en toen viel m'n frang :lol:

Zoeken naar updates bij windows gaat ook weer

weeral wa bijgeleerd se :lol:
en nu gerust gaan slapen, voor zover het de moeite nog is :-(
 
:) Is het opgelost, tja norton he'
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan