• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Microsoft Longhorn

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mm, ik krijg er nog niet echt "trek" in voorlopig.

Komisch, een paar van de mensen die commentaar geven bij Tweakers denken dat Windows95 zou kunnen werken met 2GB RAM. Vast niet, want zelfs Windows98 gaat de fout in boven 640MB (kan niet voldoende DOS-geheugen vrijmaken).
 
ik heb laatst windows vista geinstaleert, en ik vind het er wel redelijk uitzien
het werkt ook wel aardig goed/snel
en ik kon er iig al counter strike source mee spelen :D
 
Windows Vista, de naam alleen al, bah.


Maar binnenkort toch wel ff proberen, je moet jezelf namelijk op de hoogte houden van alles, zal mij benieuwen of alle troubleshoot manieren die je nu hebt ook nog werken in Vista.

Greetz,
YdieresiS
 
Ja ik las op vakantie in de krant over Vista..
Rare naam idd..

Wel leuk was dat die japanners een c. LINK- verbinding maken..
Ze willen 250MBit/Sec halen (31,25MB/sec)..!
 
hier ook longhorn(vista) op mn sys gezet ,, draait wel lekker en instaleren ging sneller dan xp leek het me en draait zowiezo iets soepeler. maar het is zover ik kan zien niet een echt nieuw OS maar eerder een doorontwikkelde xp.
nu maar hopen dat er niet weer van die mega grote fouten gevonden worden:p
 
sjonnie zei:
nu maar hopen dat er niet weer van die mega grote fouten gevonden worden:p

Ik hoop wel dat die eruit zijn hoor :ph34r:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan