• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Pc Ziet Harde Schijven Niet Meer

Status
Niet open voor verdere reacties.
M

MIDIoot

Gast
Hallo mensen.
Ik wou vandaag een nieuwe hd inbouwen. Maar voordat ik dat ging doen moest er eerst n uit. Ik heb er namenlijk 2 hd's in die pc, 1 van 40 gig en 1 van 160 gig. Die van 40 wil ik eruit maar ik wist niet meer welke welke was dus ik heb eerst van 1 schijf de kabels eruit getrokken. Toen ik hem opnieuw opstarte kreeg ik de volgende melding:
DISK BOOT FAILURE, INSERT SYSTEM DISK AND PRESS ENTER
Ik heb vervolgens de kabels er weer terug ingedaan en die van de andere hd eruit gehaald, daarna alle kabels er weer ingedaan precies zo als het voorheen was. Ik heb de jumpers gechecked, de bios de hd's laten scannen, maar wat ik ook ook probeer m'n pc vind allebei m'n hd's niet meer.
Dus m'n nieuwe hd is er nog niet in in geweest en ik heb al problemen. Die van 40 moest er zoiezo uit maar op die van 160 gig staat data die ik absoluut niet kan missen.
Please help me out, bij voorbaat eeuwige dank!
 
Haal die van 40 eruit

Zet 1 van de 2 op master
en de andere op Slave

Doe alle kabels goed
Laat de bios je hdd detecten en dan moet het werken :)

Bij mij heeft het ok lang geduurt tot ik 2 hdd's kon gebruiken omdat het niet lukte
En let ook op je ide kabels.. welke je gebruikt :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan