• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Windows 7 opnieuw installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

Imperialis

Nieuw lid
Lid geworden
19 sep 2010
Berichten
12
Waarderingsscore
0
Goedeavond allen,

Mijn pc is na een jaartje intensief gebruik best langzaam geworden, ik hoop dit te kunnen verhelpen door Windows 7 opnieuw te installeren.

Het enige wat mij in de weg zit is dat ik een OEM versie heb, ik weet dus niet of het mogelijk is die opnieuw te installeren. Ik heb me pc zelf in elkaar gezet en daar dus een OEM-versie bij gekocht.

Kan ik dus gewoon Windows 7 opnieuw installeren?
 
Ja hoor, dat is geen probleem.
Het enigste wat je kan gebeuren, nadat je dit al een aantal keren hebt gedaan, dat de online activering niet meer werkt en je dit dan telefonisch moet doen!
 
Het is me gelukt en me pc gaat weer als een zonnetje, toch vraag ik me af of er misschien iets met het geheugen van mijn pc is. Ik ben er namelijk niet zeker van of dat wel 100% draait.
 
Dat dat vlaggetje in de taakbalk nu al voor de 2de keer aangeeft dat ik een geheugencontrole moet uitvoeren.
 
als het werkgehuegen kapot is dan hoor je een paar keer een piep melding van de speaker op het moederbord als je de computer op start.

maar je kan gewoon die geheugen controle doen of heb je dat al gedaan???
 
Uhm die geheugencontrole van Windows? Die heb ik gedaan ja, geen fouten
Piepmelding hoor ik ook niet.
 
Haal je PC van de stroom af en kontroleer in de kast of de geheugenlatten goed aangedrukt in de houders zitten!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan